media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Finałowy odcinek programu "Zróbmy sobie dom" z ubezpieczeniem domu od Allianz

24.06.2025 | Allianz

W poniedziałek, 23 czerwca, został nadany finałowy odcinek programu telewizji TVN „Zróbmy sobie dom”, w którym Allianz Polska był sponsorem jednej z nagród – ubezpieczenia domu.

O zwycięstwo w nowym formacie reality show rywalizowały trzy pary, które urządzały swój wymarzony dom w zupełnie innym stylu. Wybrani przez jury laureaci otrzymali jako główną nagrodę dom o wartości ponad 1 mln zł. Ponadto zwycięska para odebrała voucher na ubezpieczenie domu w Allianz na 3 lata – wręczyła go Monika Leżyńska z zarządu Allianz Polska.

Program był emitowany co tydzień od Wielkanocy w TVN, a także udostępniany na platformie Max i Player. Prowadziła go znana aktorka i influencerka – Joanna Koroniewska.

W każdym odcinku pojawił się jeden 8 sek. billboard sponsorski informujący o tym, że Allianz jest sponsorem ubezpieczenia zwycięskiego domu. Materiał ukazywał się w trakcie programu – nie w ramach bloku reklamowego.

 – Uczestnicząc w tym programie nie tylko promowaliśmy naszą markę w dobrym kontekście, ale też zwiększaliśmy świadomość potrzeby ubezpieczenia naszych domów i mieszkań – mówi Monika Leżyńska, członek zarządu Allianz Polska.

informacje o firmie

Allianz należy do liderów rynku ubezpieczeń oraz inwestycji w Polsce. Zapewnia szeroki zakres usług, stabilność i bezpieczeństwo finansowe ponad 6 milionom polskich klientów, stawiając na wysoką jakość swoich produktów oraz obsługi. Jest otwarty na innowacje, które dodają wartości i zwiększają satysfakcję klientów. Allianz umacnia drugą pozycję w ubezpieczeniach na życie i zdrowie oraz stawia na organiczny wzrost na rynku ubezpieczeń majątkowych. Jest także wśród największych zarządzających aktywami funduszy inwestycyjnych oraz emerytalnych w Polsce. Stabilność firmy w Polsce jest oparta na potencjale i sile finansowej globalnej grupy Allianz, działającej w 70 krajach świata. Biznes w Polsce wnosi wkład w pozycję Allianz jako największego ubezpieczyciela w Europie i najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie. 

 

załączniki

informacje o firmie

Allianz należy do liderów rynku ubezpieczeń oraz inwestycji w Polsce. Zapewnia szeroki zakres usług, stabilność i bezpieczeństwo finansowe ponad 6 milionom polskich klientów, stawiając na wysoką jakość swoich produktów oraz obsługi. Jest otwarty na innowacje, które dodają wartości i zwiększają satysfakcję klientów. Allianz umacnia drugą pozycję w ubezpieczeniach na życie i zdrowie oraz stawia na organiczny wzrost na rynku ubezpieczeń majątkowych. Jest także wśród największych zarządzających aktywami funduszy inwestycyjnych oraz emerytalnych w Polsce. Stabilność firmy w Polsce jest oparta na potencjale i sile finansowej globalnej grupy Allianz, działającej w 70 krajach świata. Biznes w Polsce wnosi wkład w pozycję Allianz jako największego ubezpieczyciela w Europie i najsilniejszej marki ubezpieczeniowej na świecie.