ekonomia/biznes/finanse

Santander Bank Polska świętuje Dzień Przedsiębiorcy - cały tydzień z korzyściami dla firm

21 czerwca to Dzień Przedsiębiorcy. Z tej okazji Santander Bank Polska już po raz kolejny organizuje specjalne wydarzenia dla właścicieli firm. Od 16 do 21 czerwca 2025 roku klienci z sektora MŚP mogą liczyć na promocje i rozwiązania, które mogą wesprzeć rozwój ich biznesu.

Z myślą o przedsiębiorcach Santander Bank Polska przygotował różnorodne propozycje. Tydzień Przedsiębiorców rozpoczął się od promocyjnej Lokaty Firmowej z oprocentowaniem 3,5% w skali roku. Lokata jest dostępna do 22 czerwca w bankowości internetowej lub mobilnej.

We wtorek, 17 czerwca, ruszyła akcja „Biznes z sercem”. Za transakcje kartami firmowymi bank przekaże pieniądze na remont „Klubu Płomyka” w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Od środy, 18 czerwca, klienci mogą skorzystać z 15% rabatu na pakiety medyczne eZdrowie i otrzymać bezpłatny dostęp do platformy Mindgram. Klienci będą też mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami na stworzenie tekstu cyberbajki. Finał akcji przypada w sobotę, 21 czerwca, czyli w Dniu Przedsiębiorcy. Tego dnia Santander Bank Polska oferuje 10% zwrotu za płatności firmową kartą debetową na stacjach paliw.

Przez cały tydzień przedsiębiorcy mogą też korzystać z serii praktycznych podcastów o zastosowaniu sztucznej inteligencji w prowadzeniu firmy dostępnych na stronie https://www.santander.pl/lp/tydzien-przedsiebiorcow.

Przedsiębiorcy każdego dnia biorą na siebie ogromną odpowiedzialność – za biznes, pracowników, klientów. Dlatego w Santander Bank Polska chcemy, żeby czuli, że nie są w tym sami. Tydzień Przedsiębiorców to nasz sposób, by powiedzieć: widzimy was i wspieramy nie tylko od święta – mówi Filip Jaskuła, dyrektor Obszaru Małych i Średnich Firm w Santander Bank Polska.

Wszystkie informacje na temat bieżących promocji, harmonogramu atrakcji oraz regulaminów, znajdują się na stronie: https://www.santander.pl/lp/tydzien-przedsiebiorcow

 

 

Organizatorem Tygodnia Przedsiębiorców, trwającego od 16-21.06.2024 r. jest Santander Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie. Jeżeli wyrazisz zgody marketingowe, to możesz na bieżąco otrzymywać od nas informacje o ofercie produktowej i uczestniczyć w promocjach, które wprowadzamy w naszym banku. Szczegóły, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu oraz regulaminy poszczególnych akcji w ramach Tygodnia Przedsiębiorców dostępne są na santander.pl/tydzienprzedsiebiorcow. Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy Kodeks cywilny. Stan na 12 czerwca 2025 roku.

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec 2024 r. Grupa Santander miał 173 mln klientów, 8000 oddziałów i 207 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

 Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec 2024 r. Grupa Santander miał 173 mln klientów, 8000 oddziałów i 207 000 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl