Srebrny Parasol dla Generali Życie
Redakcja Home&Market przyznała Generali Srebrny Parasol za rozszerzenie oferty indywidualnych ubezpieczeń na życie o nowy produkt inwestycyjny – „Generali, z myślą o finansach ”. Nagrodę z rąk redaktor naczelnej Katarzyny Mazur odebrała Agnieszka Callen – członek zarządu Generali Życie.
Home&Market co roku nagradza najlepsze i najbardziej dynamiczne firmy ubezpieczeniowe w Polsce, przyznając po jednym Srebrnym Parasolu w kategorii: ubezpieczeń majątkowych, ubezpieczeń na życie oraz dla firmy brokerskiej.
Generali zostało nagrodzone w kategorii „życiowej” za wprowadzenie produktu „Generali, z myślą o finansach”, który łączy możliwość odkładania na przyszłość w ubezpieczeniowych funduszach kapitałowych z ubezpieczeniem ochronnym na życie.
- Nowe ubezpieczenie to nie tylko inwestowanie, ale również ubezpieczenie ochronne na życie. Klient ma dodatkowo możliwość rozszerzenia ochrony o dodatkowe umowy, które obejmują m.in. świadczenia na wypadek choroby nowotworowej oraz innych poważnych chorób, pobytu w szpitalu czy uszczerbku na zdrowiu poniesionego w wyniku wypadku – podkreśla Agnieszka Callen, członek Zarządu Generali Życie TU SA. – W Polsce nadal – w porównaniu do Europy Zachodniej – jesteśmy niedoubezpieczeni, dlatego naszą rolą, rolą branży ubezpieczeniowej jest uświadamianie i pokazywanie klientom, że kluczowe jest zabezpieczenie życia i zdrowia. Ważne jest również wprowadzanie i rozwijanie produktów, które dostosowane są do potrzeb klientów. Dlatego też udostępniliśmy naszym klientom produkt, który łączy w sobie element ochronny i możliwości inwestycyjne – dodaje.
„Generali, z myślą o finansach” daje klientom dostęp do pięciu ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych o różnych profilach ryzyka. Wśród nich jest fundusz Generali Gwarantowany PLUS. Jest to fundusz, który chroni kapitał, o ile klient utrzyma inwestycję w tym funduszu przez co najmniej rok. Oznacza to, że jeżeli klient sprzeda jednostki uczestnictwa Generali Gwarantowany PLUS po niższej cenie niż cena ich nabycia, Generali zrefunduje poniesioną stratę.
Produkt ten pozwala również klientom na dopasowywanie go do zmieniających się potrzeb podczas trwania umowy – już po dwóch latach klient może zawiesić opłacanie składek na dowolnie długi okres. Dodatkowo firma oferuje opcję dokonywania dodatkowych wpłat inwestycyjnych, które trafiają na osobny rachunek jednostek uczestnictwa.
- Wygodne zarządzanie środkami zapewnia Konto Klienta Generali, umożliwiające m.in. zmianę alokacji składek oraz przenoszenie środków pomiędzy funduszami. Pozwala również aktualizować dane, a co bardzo ważne daje klientowi również możliwość przeprocesowania roszczenia – w dowolnym miejscu i czasie – wyjaśnia Agnieszka Callen.
Wywiad z Agnieszką Callen, członkiem Zarządu Generali Życie TU SA, przeprowadzony przez Katarzynę Mazur, Redaktor Naczelną Home and Market, podczas wręczania nagrody, można obejrzeć tutaj: https://tiny.pl/q3pnng-q
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442