ekonomia/biznes/finanse

UNIQA wprowadza nowy produkt komunikacyjny pod marką Pevno

  • UNIQA w Polsce stworzyła nową, oddzielną linię ubezpieczeń komunikacyjnych, z myślą o klientach oczekujących szybkiej i prostej oferty.
  • Pevno będzie dostępne zarówno w kanale agencyjnym, jak i direct.
  • Wysoką jakość nowej linii produktowej gwarantuje UNIQA.
  • Sprzedaż ma ruszyć z początkiem lipca br.

Pevno to nowa na rynku oferta ubezpieczeń komunikacyjnych dla osób ceniących sobie prosty proces zakupowy i samoobsługę posprzedażową. Ma odpowiadać na bardziej zróżnicowane potrzeby klientów co do zakresu ubezpieczenia, jak i jego ceny. Moment premiery nowego produktu nie jest przypadkowy. UNIQA w Polsce ma za sobą rekordowy rok pod względem wyników finansowych, jest jednym z najszybciej rosnących ubezpieczycieli na rynku, a to wszystko w 35. rocznicę działalności ubezpieczeniowej w Polsce.

Korzenie naszej firmy w Polsce sięgają 35 lat, ale koncentrujemy się na teraźniejszości i przyszłości. Jesteśmy w TOP5 największych grup ubezpieczeniowych w Polsce. Moment, w którym dzisiaj się znajdujemy, umożliwia nam podejmowanie odważnych decyzji i inwestowanie w dalszy rozwój. Nasza strategia biznesowa zakłada dotarcie do bardziej zróżnicowanej grupy odbiorców, zarówno pod względem wieku, jak i dochodów. Łatwiej to robić, mając w ręku więcej narzędzi i różne strategie komunikacji. Takie możliwości daje nam Pevno jako komplementarna linia produktowa, zbudowana w oparciu o inne wyróżniki – mówi Marcin Nedwidek, prezes zarządu UNIQA w Polsce.

Klienci, którzy zdecydują się na polisę komunikacyjną OC pod marką Pevno, mogą skorzystać także z opcji ubezpieczenia od zniszczenia pojazdu wskutek pożaru i od kradzieży, ochrony szyb oraz ubezpieczenia zielona karta. W ramach pakietu otrzymają także możliwość rozszerzenia ochrony o następstwa nieszczęśliwych wypadków i assistance.

Cała oferta została skonstruowana w taki sposób, by zarówno agenci, jak i klienci, mogli łatwo i szybko porównać zakresy w poszczególnych wariantach ubezpieczenia. W ramach ochrony assistance proponujemy zorganizowanie i pokrycie kosztów świadczeń w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze, np. awarii, wypadku, kradzieży czy braku paliwa. Usługa obejmuje m.in. holowanie, pojazd zastępczy czy naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, w zależności od wybranego wariantu ubezpieczenia – wyjaśnia Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego UNIQA w Polsce.

Unikalny model dystrybucji

Osią sprzedaży oferty Pevno jest kanał agencyjny, dla którego głównie została stworzona ta linia produktowa. W pierwszym etapie trafi do oferty partnerów z siecią dystrybucji nieprzekraczającą 200 OFWCA (osób wykonujących czynności agencyjne).

Wdrażamy ten produkt etapami w odpowiedzialny sposób, by mieć możliwość spokojnej oceny jakości i rentowności sprzedaży. Korzystamy z już istniejącej struktury dystrybucji w UNIQA, co oznacza, że nie musimy budować sieci agentów współpracujących od nowa. Wykorzystujemy także istniejące narzędzia i procesy sprzedażowe, co znacznie ułatwia i skraca wdrożenie. Korzyścią dla agentów, ale też klientów, jest jedna kalkulacja, w wyniku której przedstawimy do wyboru dwie oferty: UNIQA i Pevno – mówi Bartłomiej Biały, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie w UNIQA w Polsce.

Oferta Pevno będzie dostępna także w sprzedaży direct. Oferta została skonstruowana w przejrzysty sposób, a cały serwis posprzedażowy klient może wykonać samodzielnie, z wykorzystaniem odrębnej strony internetowej pevno.pl, formularzy oraz konta klienta.

Dystrybucja w kanale zdalnym będzie oparta na nowej stronie internetowej ze wsparciem sprzedażowym naszego call center. Na pierwszym etapie wdrożenia rozpoczynamy także sprzedaż z jedną porównywarką. Takie podejście umożliwia nam monitorowanie rentowności produktu oraz wysokiej jakości obsługi klientów. Z kolei w procesie posprzedażowym docelowo produkt ma być samoobsługowy. Gwarancję jakości w obsłudze i likwidacji szkód zapewni UNIQA. Klienci wysoko ją oceniają. W badaniu satysfakcji z usług przyznali nam niemal 4,6 punktów w pięciostopniowej skali – podkreśla Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Zdalnej w UNIQA w Polsce.

Sprzedaż oferty ubezpieczeń komunikacyjnych pod marką Pevno ma ruszyć z początkiem lipca 2025 roku.

Korzenie UNIQA w Polsce sięgają 35 lat. 1 września 1990 roku firma, znana wówczas pod marką Polonia, wystawiła pierwszą polisę ubezpieczeniową. W 2000 roku austriacka grupa ubezpieczeniowa kupiła Polonię, a cztery lata później włączyła w struktury Korporację Ubezpieczeniową Filar. W 2021 roku UNIQA przejęła towarzystwo ubezpieczeniowe AXA, stając się piątą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Polsce. Dziś spółki UNIQA w Polsce obsługują 7,5 mln klientów i ponad 214 tys. małych, średnich i dużych firm.

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2024 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł ponad 5,5 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 3 mld zł w roszczeniach i świadczeniach. Obsługują 7,5 mln klientów i ubezpieczają 90 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2024 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 18,3 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 17 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. Jest obecna w 14 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2024 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł ponad 5,5 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 3 mld zł w roszczeniach i świadczeniach. Obsługują 7,5 mln klientów i ubezpieczają 90 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2024 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 18,3 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 17 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. Jest obecna w 14 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com