praca ekonomia/biznes/finanse

Santander Bank Polska laureatem Great Place to Work

Santander Bank Polska znalazł się na prestiżowej liście Najlepszych Miejsc PracyTM Polska 2025, ogłoszonej przez Great Place to Work® Institute Polska. Wyróżnienie przyznano za wyjątkową kulturę organizacyjną i tworzenie przyjaznego środowiska pracy. 

Tytuł Great Place to Work otrzymuje 25% najlepszych firm spośród zdobywców certyfikacji Great Place to Work w 2024 r. Santander Bank Polska został doceniony za tworzenie przyjaznego i elastycznego środowiska pracy oraz kulturę organizacyjną. Kluczowym kryterium był pozytywny wynik w badaniu pracowników – ankiecie Trust Index™. Badanie ocenia spójność doświadczeń pracowników niezależnie od wieku, płci czy roli zawodowej. Dzięki temu certyfikat uzyskują wyłącznie organizacje, które według pracowników są wyjątkowym miejscem pracy. 

– Otrzymanie tego prestiżowego wyróżnienia od uznanej międzynarodowej organizacji zajmującej się kulturą pracy jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji. W tym roku szczególnie wysoko oceniono naszą kulturę organizacyjną, wzajemne zaufanie, spójność doświadczeń oraz dumę z pracy. Stale pracujemy nad tymi obszarami, prowadząc otwartą komunikację z pracownikami i korzystając ze wsparcia zarządu oraz liderów. Cieszy mnie, że dzięki naszym wartościom i wspólnym wysiłkom udało się stworzyć wyjątkowe miejsce pracy, wyróżniające się na tle rynku. To efekt zaangażowania całego zespołu – mówi Dorota Strojkowska, członkini zarządu Santander Bank Polska.

Uznanie ze strony Great Place to Work® potwierdza skuteczność strategii banku, opartej na trzech filarach: Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Dzięki nim Santander Bank Polska jeszcze mocniej rozwija kulturę skoncentrowaną na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników, stając się bankiem pierwszego wyboru, wzbudzającym pozytywne emocje w każdej sferze działalności. 

O GREAT PLACE TO WORK

Great Place To Work® w Polsce to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Na podstawie unikalnej metodologii i wieloletniego doświadczenia wspiera organizacje w analizie i rozwijaniu doświadczeń pracowników. Od 1992 roku jego certyfikaty, rankingi i benchmarki stanowią międzynarodowy punkt odniesienia dla firm, które chcą budować silną markę pracodawcy, przyciągać talenty i rozwijać środowisko pracy sprzyjające innowacyjności, zaufaniu i zaangażowaniu. Do tej pory organizacja zebrała opinie ponad 100 milionów pracowników w 150 krajach na całym świecie.

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

kontakt dla mediów
Biuro Prasowe
Obszar Komunikacji i Doświadczenia Marki, Santander Bank Polska S.A.
Biuro Prasowe

biuro.prasowe@santander.pl

Monika Nowakowska
Dyrektor Departamentu Public Relations, Santander Bank Polska S.A.
Monika Nowakowska

monika.nowakowska@santander.pl

tel: 22 586 80 40

informacje o firmie

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca komercyjna Grupa bankowa, z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r., a także jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Działalność Grupy Santander koncentruje się na 5 globalnych obszarach biznesowych: Bankowości Detalicznej i Komercyjnej, Digital Consumer Bank, Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej, Wealth Management i Ubezpieczeniach, a także Płatnościach (PagoNxt i Karty). Taki model operacyjny umożliwia bankowi skuteczniejsze wykorzystanie potencjału wynikającego z połączenia globalnej skali działalności z lokalnym przywództwem. Grupa Santander dąży do tego, aby stać się najlepszą otwartą platformą usług finansowych świadczonych klientom indywidualnym, MŚP, klientom korporacyjnym a także instytucjom finansowym i rządom. Misją banku jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie.  Grupa Santander jest bankiem działającym w sposób odpowiedzialny i zobowiązała się m.in przeznaczyć w latach 2019–2030 kwotę 220 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych. Według stanu na koniec czerwca 2024 r. Grupa Santander miał 168 mln klientów, 8300 oddziałów i 209 500 pracowników, a wartość środków zdeponowanych w banku przez klientów wynosiła 1,3 bln EUR.

Biuro Prasowe Santander Bank Polska
e-mail: biuro.prasowe@santander.pl