rodzina

Carrefour ujawnia hity sprzedażowe na Dzień Dziecka 2025 – Stitch, LEGO, Monster High i zabawki z…TikToka

29.05.2025 | Carrefour Polska

Zbliżający się Dzień Dziecka to czas intensywnych zakupów prezentowych. Jak pokazują dane sprzedażowe Carrefour, w roku 2025 wśród najpopularniejszych w Polsce zabawek znalazły się produkty z licencjami filmowymi, zestawy kreatywne oraz hity znane z TikToka. Carrefour Polska przygotował zestawienie TOP5 najchętniej wybieranych zabawek na Dzień Dziecka 2025.

Z badania przeprowadzonego w maju tego roku przez PayPo wynika, że aż 60% Polaków regularnie kupuje prezenty z okazji Dnia Dziecka, a większość z nich planuje wydać na ten cel do 200 zł. Najczęściej wskazywanymi w tym badaniu upominkami są zabawki, słodycze, książki oraz ubrania, a znacząca część rodziców - aż 66% podkreśla, że przy wyborze prezentu kieruje się przede wszystkim preferencjami dziecka. Takie dane potwierdzają, że 1 czerwca to dla wielu rodzin ważna okazja do obdarowywania bliskich, a także moment świadomych decyzji zakupowych. W związku z tym Carrefour przygotował dla swoich klientów podsumowanie TOP zabawek, które warto kupić na tegoroczny Dzień Dziecka.

  • Rynek zabawek to dynamicznie rozwijający się segment, który podlega szybkim zmianom zarówno pod wpływem trendów kulturowych, jak i technologicznych. W Carrefour stale monitorujemy preferencje naszych klientów, aby dostarczać im produkty, które łączą w sobie rozrywkę, edukację i wartościowe doświadczenia. Widzimy wyraźny wzrost zainteresowania zabawkami kreatywnymi oraz tymi, które zdobyły popularność dzięki mediom społecznościowym, głównie TikTokowi. To pokazuje, jak bardzo dzisiejsze decyzje zakupowe są związane z szeroko rozumianą kulturą cyfrową i wpływem influencerów. Cieszymy się, że możemy oferować szeroki wybór zabawek odpowiadających tym oczekiwaniom, a nasze działania marketingowe i promocyjne pomagają klientom łatwiej trafiać w gust dzieci – mówi Anna Waszkiewicz, Dyrektorka Działu Non-Food oraz Paliw w Carrefour Polska.

Hity filmowe

Jednym z niekwestionowanych liderów sprzedaży w tym roku są zabawki z serii Stitch, które stały się prawdziwym fenomenem tegorocznej wiosny. Premiera kinowej animacji „Stitch” wywołała ogromne zainteresowanie licencjonowanymi produktami, a w sklepach sieci Carrefour największym powodzeniem cieszą się maskotki, puzzle, figurki oraz zestawy LEGO z motywem tej kultowej postaci. Klienci chętnie sięgają także po gadżety Funko POP oraz kreatywne zestawy związane z tą popularną bajką.

LEGO tradycyjnie w TOP sprzedaży

Równie silnie utrzymuje się popularność klocków LEGO. Nowością, która podbiła serca fanów motoryzacji, są zestawy z kolekcji Formuła 1, a także premierowa seria LEGO Minecraft, która zadebiutowała na półkach w kwietniu. Wśród klientów Carrefour dużym zainteresowaniem cieszą się także bardziej artystyczne i kreatywne zestawy, takie jak Egzotyczny Paw oraz Kwiatowa kolekcja z serii LEGO Creator, które nie tylko rozwijają manualne zdolności, ale również zachwycają designerskim wyglądem.

Lalki wracają do łask

Nie można też pominąć wielkiego powrotu lalek. Nowoczesne edycje klasycznych marek, takich jak Barbie Besties, zdobywają serca kolejnych pokoleń, podobnie jak kultowe Monster High, które po latach przerwy wracają na rynek z ogromnym uznaniem. Wśród młodszych konsumentów dużą popularnością cieszą się także kolorowe i pełne modowego charakteru lalki z serii Rainbow High.

TikTok kreuje trendy

Duży segment tegorocznych bestsellerów stanowią zabawki sensoryczne i antystresowe, takie jak squishy, slimy oraz inne gadżety o właściwościach relaksujących, które szczególnie upodobały sobie starsze dzieci i nastolatkowie, często podążający za trendami z mediów społecznościowych, głównie TikToka. Jednym z TOPów sprzedaży w Carrefour jest gra w kamienie magnetyczne, która szybko zdobyła popularność wśród młodzieży na tej platformie społecznościowej. Wśród chętnie wybieranych produktów, których popularność zdobyły w sieci znajdują się także kreatywne zestawy, na czele z Fabryką Długopisów czy zestawami do robienia biżuterii oraz dziecięcymi kosmetykami.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.