handel technologie

realme ujawnia plany dotyczące rozwoju oferty urządzeń IoT na 2025 rok

08.04.2025 | realme

Marka realme zapowiada wprowadzenie nowych produktów IoT w 2025 roku i skoncentrowanie się na poszerzeniu oferty bezprzewodowych słuchawek dousznych i smartwatchy. Celem jest zaspokojenie zróżnicowanych potrzeb konsumentów oraz zapewnienie pełnej integracji z szeroką gamą smartfonów dostępnych w ofercie firmy.

Bezprzewodowe słuchawki douszne: redefinicja dostępności wysokiej jakości dźwięku

Realme planuje wprowadzenie na rynek wielu modeli słuchawek dostosowanych do różnych preferencji konsumentów i dostępnych w rozmaitych cenach. Przykładowo nowa seria T200 będzie wyróżniać się przystępną ceną, a jednocześnie zapewni istotne funkcje, takie jak czysty dźwięk i długi czas pracy na baterii. Dzięki temu wysokiej jakości słuchawki douszne TWS będą dostępne dla większej liczby użytkowników.

W kolejnych miesiącach 2025 roku realme planuje wprowadzenie zaawansowanych modeli z serii Air, zapewniających ulepszoną aktywną redukcję hałasu (ANC), dźwięk przestrzenny i design klasy premium. Ponadto marka wdraża nowy typ konstrukcji OWS (Open Wearable Stereo), stworzony z myślą o użytkownikach ceniących komfortowe codzienne użytkowanie oraz wysoką jakość dźwięku. Premiera tych produktów zbiegnie się z wprowadzaniem na rynek nowych smartfonów realme.

Smartwatche: stworzone do codziennych wyzwań

W tym roku realme zaprezentuje również najnowszy smartwatch zaprojektowany z myślą o funkcjonalności i możliwości codziennego monitorowania własnego zdrowia oraz kondycji fizycznej. Przy tworzeniu nowego modelu urządzenia położono nacisk na zapewnienie długiego czasu pracy na baterii, intuicyjną integrację ze smartfonem i skuteczne śledzenie stanu zdrowia – by zaspokoić tym samym potrzeby użytkowników poszukujących zaawansowanej technologii do praktycznego zastosowania.

Marka zachęca do obserwowania najnowszych komunikatów dotyczących specyfikacji, cen oraz dostępności nowych produktów pojawiających się w kolejnych miesiącach.

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i czyni najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników to ponad 200 milionów osób. Rok 2024 był dla realme czasem rebrandingu, powstało wtedy nowe hasło „Make it real”. realme zamierza skoncentrować się bardziej na młodych użytkownikach i zapewnić im realne, klarowne i namacalne korzyści w codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki

PR Manager

tel.: 501 760 211

mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Piotrowski
Senior Account Manager, MSL
Maciej Piotrowski

maciej.piotrowski@publicisgroupe.com

tel: 538 531 802

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

O realme

realme to globalna firma zajmująca się technologiami konsumenckimi, która zdobywa rynek smartfonów i czyni najnowocześniejsze technologie bardziej dostępnymi. Dostarcza konsumentom gamę urządzeń w przystępnych cenach, o najwyższej jakości i wzornictwie, jednocześnie wyznaczając trendy. Marka założona przez Sky Li w 2018 roku w zaledwie trzy lata stała się jednym z pięciu głównych graczy na rynku smartfonów w 30 krajach na całym świecie. Produkty firmy są dostępne w Chinach i Azji Południowo-Wschodniej, Azji Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i Afryce, a jej globalna baza użytkowników to ponad 200 milionów osób. Rok 2024 był dla realme czasem rebrandingu, powstało wtedy nowe hasło „Make it real”. realme zamierza skoncentrować się bardziej na młodych użytkownikach i zapewnić im realne, klarowne i namacalne korzyści w codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie: www.realme.com

Kontakt dla mediów:

Tomasz Nowicki

PR Manager

tel.: 501 760 211

mail: tomasz.nowicki@realmeeu.com