media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Poznaliśmy skład Komitetu Organizacyjnego 5. edycji konkursu PR Wings

Rozpoczęły się prace nad 5. edycją PR Wings, ogólnopolskiego konkursu wyróżniającego najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne projekty z obszaru komunikacji i public relations. Nad organizacją tegorocznej odsłony czuwa nowo powołany Komitet Organizacyjny, w którego skład weszli reprezentanci podmiotów zrzeszonych w SAPR.

PR Wings to inicjatywa Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR), która promuje najwyższe standardy komunikacji, wyróżniając skuteczne, etyczne oraz innowacyjne kampanie PR. Konkurs jest otwarty dla wszystkich podmiotów prywatnych i publicznych.

Nad organizacją i przebiegiem tegorocznej 5. edycji PR Wings czuwa 14-osobowy Komitet Organizacyjny złożony z doświadczonych ekspertów reprezentujących podmioty zrzeszone w SAPR. Zadaniem Komitetu będzie koordynowanie wszystkich działań organizacyjnych oraz zapewnienie przejrzystości i wysokiego poziomu merytorycznego tegorocznej odsłony konkursu. 

W jego skład wchodzą:

  • Jakub Zajdel (przewodniczący Komitetu, wiceprezes zarządu SAPR, more communications agency),
  • Bartłomiej Rajchert (GDS Grupa Doradztwa Strategicznego, prezes zarządu SAPR),
  • Paweł Bylicki (Public Dialog),
  • Krystian Cieślak (wiceprezes zarządu SAPR, Agencja Ro),
  • Jakub Dmitrowski (RingPR),
  • Emilia Hahn (PR Hub),
  • Olga Kisiel-Konopka (OKK! PR),
  • Emilia Klima (SAPR),
  • Jan Matysik (Cumulus PR),
  • Lidia Piekarska-Juszczyk (Beyond Public Relations),
  • Renata Syperek-Komar (ConTrust Communication),
  • Jacek Trębecki (wiceprezes zarządu SAPR, Prelite),
  • Dariusz Tworzydło (Exacto),
  • Izabela Wejcht (WeCom PR).

 

Konkurs PR Wings, który organizujemy od 2021 roku, na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branżowych i cieszy się coraz większym zainteresowaniem – w zeszłym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 188 zgłoszeń i przyznaliśmy nagrody w 24 kategoriach. Liczymy, że format tegorocznej edycji konkursu, która ruszy już w maju, zachęci jeszcze więcej podmiotów do udziału – powiedział Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

Naszym celem jest systematyczny rozwój konkursu PR Wings. Wierzymy, że tego typu inicjatywy odgrywają kluczową rolę w budowaniu prestiżu zawodu oraz wzmacnianiu pozytywnego wizerunku całej branży PR, jako strategicznego narzędzia budowania reputacji, niezależnie od tego, czy działania prowadzą agencje, firmy prywatne, organizacje pozarządowe czy instytucje publiczne. Cieszę się, że współtworzymy konkurs w tak znamienitym gronie doświadczonych ekspertów i praktyków naszej branży – powiedział Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

Szczegóły dotyczące 5. edycji PR Wings SAPR ogłosi w maju na swoich kanałach oraz na stronie prwings.pl. Organizatorzy zapowiadają nowości w kategoriach konkursowych oraz dalsze udoskonalenie procesu oceny projektów.

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 40 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w 2020 roku, aby reprezentować i wspierać podmioty z branży usług PR. Obecnie zrzesza 40 agencji, koncentrując się na promowaniu wysokich standardów komunikacji oraz rozwoju sektora. SAPR działa z myślą o wspieraniu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i konsultantów pracujących w stowarzyszonych firmach, kładąc szczególny nacisk na edukację. Organizuje m.in. coroczny konkurs PR Wings, wyróżniający najlepsze kampanie public relations w Polsce. Więcej informacji: www.sapr.com.pl