media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

UNIQA z nową kampanią promującą markę pracodawcy

  • W UNIQA jesteśmy razem – to tytuł filmu, który promuje UNIQA jako miejsce pracy oparte na wyjątkowej kulturze organizacyjnej.
  • Ubezpieczyciel podkreśla wspólnotę jako jedną ze swoich fundamentalnych wartości oraz nawiązuje do wewnętrznego programu kulturowego Szanuję, NIE hejtuję.

„Czy świat nie byłby lepszy, gdybyśmy nie hejtowali innych ze względu na płeć, wiek, przekonania, wygląd, doświadczenia czy orientację seksualną? To wszystko nas różni. Ale różnorodność nie jest przeszkodą. Jest naszą siłą. Każdy z nas nosi unikalną historię” – od tych słów zaczyna się nowy spot promujący UNIQA w ramach kampanii pod nazwą „W UNIQA jesteśmy razem”. Film w czarno-białej scenerii koncentruje się na ludziach i ich emocjach. Udział w nim wzięli pracownicy ubezpieczyciela, którzy mierzą się ze stereotypami i trudnymi pytaniami.

Kiedy półtora roku temu powołaliśmy do życia Fundację UNIQA, której celem jest walka z hejtem wśród dzieci i młodzieży oraz wspieranie społeczności dotkniętych tym zjawiskiem, wiedzieliśmy, że odzwierciedlamy ważny element naszej firmowej tożsamości. Nasza kultura organizacyjna opiera się na wspólnotowości, a łączy nas wrażliwość na krzywdę, w szczególności tę, która dotyka młodych ludzi. Hejt jest zjawiskiem, z którym trudno się walczy, ale można i trzeba mu zapobiegać. Nasi ludzie bardzo to czują i wspierają nas w tych działaniach. Jesteśmy w tym razem – mówi Piotr Lipa, członek zarządu UNIQA, oraz członek Rady Fundacji UNIQA.

Blisko 3-minutowy spot dostępny jest w kanałach społecznościowych UNIQA oraz na specjalnym landing page stworzonym na potrzeby kampanii. Towarzyszą mu materiały graficzne z udziałem pracowników UNIQA, którzy wystąpili w filmie. W produkcji zagrało 12 osób wyłonionych podczas wewnętrznego castingu.

- Trudno wobec tego spotu przejść obojętnie. Dotyka emocji, których prawdopodobnie doświadczyliśmy wszyscy na jakimś etapie życia. Tym bardziej dziękujemy naszym kolegom i koleżankom za ich otwartość i odwagę. Z nikim nie umawialiśmy się, czy odpowiadając na pytania podniosą, tabliczkę z napisem TAK lub NIE. Zmierzyli się z własnymi doświadczeniami, ale wyrazili je w imieniu nas wszystkich. Bo tak jak mówi jedna z bohaterek w spocie, w UNIQA każda osoba jest ważna i wspieramy siebie nawzajem – wyjaśnia Magdalena Morgaś, dyrektorka Działu Kultury Organizacyjnej, Rekrutacji i Rozwoju Pracowników w UNIQA.

Kampania employer brandingowa, promująca UNIQA jako wyjątkowe miejsce pracy, wystartowała 26 marca 2025 roku i będzie emitowana w internecie przez kolejne trzy miesiące: na stronie ubezpieczyciela, w mediach społecznościowych oraz portalach tematycznych. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja Be About – Hybrid Agency, a za zakup mediów agencja mediowa Value Media.

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2024 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł ok. 5,5 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,1 mld zł w roszczeniach i świadczeniach. Obsługują 6 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają 90 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

 

załączniki

kontakt dla mediów
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy, UNIQA Polska
Maciej Krzysztoszek

maciej.krzysztoszek@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają wszechstronną ofertę dla osób prywatnych, małych, średnich i dużych firm, ich pracowników oraz dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, a także biur podróży. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Na koniec 2024 roku przypis składki zakładów ubezpieczeń działających pod marką UNIQA wyniósł ok. 5,5 mld zł. Wypłaciły w tym czasie poszkodowanym 2,1 mld zł w roszczeniach i świadczeniach. Obsługują 6 mln klientów indywidualnych i ubezpieczają 90 tys. firm w Polsce. Z kolei UNIQA TFI i UNIQA PTE na koniec 2022 roku zarządzały aktywami o łącznej wartości 13,4 mld zł. Produkty UNIQA klient może kupić w dogodnym dla siebie miejscu: u agentów, brokerów, przez Internet, telefon oraz za pośrednictwem partnerów. Zakłady ubezpieczeń działające w Polsce pod marką UNIQA powstały w wyniku konsolidacji kilku firm ubezpieczeniowych, których obecność na polskim rynku sięga ponad 30 lat. Sama marka UNIQA jest obecna w Polsce od ponad 20 lat. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl


Grupa UNIQA


Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2021 r. Grupa UNIQA zebrała 6,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com