handel technologie

Pieniądze za zakupy – rusza akcja „Kup, oceń i zyskaj”

03.03.2025 | Amica S.A.

Czy zakup piekarnika lub płyty grzejnej może się opłacać podwójnie? W najnowszej akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica” klienci nie tylko cieszą się nowoczesnym sprzętem AGD, ale także mają szansę na nagrody pieniężne o wartości nawet 450 zł. Akcja potrwa od 3 marca do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród.

Jak wziąć udział w akcji?

Udział w promocji jest prosty:

  • Należy kupić piekarnik i/lub płytę grzejną (minimum czteropolową) Amica w okresie od 3 marca do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród.
  • Następnie trzeba wystawić opinię na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, bądź na stronie amica.pl, dodając na początku recenzji hasztag #MojaOpiniaAmica.
  • Kolejnym krokiem jest rejestracja na stronie amica.pl/kupocenizyskajzamica i załączenie wymaganych dokumentów, w tym dowodu zakupu oraz zdjęcia opinii.

Zakup, który się opłaca

Akcja „Kup, oceń i zyskaj z Amica” to sposób na docenienie klientów za wybór sprzętu Amica. Marka oferuje szeroką gamę piekarników i płyt grzejnych, które łączą nowoczesne technologie z funkcjonalnym designem, zapewniając komfort użytkowania i energooszczędność.

– Wybór odpowiedniego sprzętu AGD to ważna decyzja, dlatego chcemy ułatwić naszym klientom dokonanie najlepszego wyboru i jednocześnie nagrodzić ich za zaufanie do marki Amica. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości urządzeń, ale także budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych – mówi Katarzyna Krzysiak, Sales Support Manager w Amica.

Opinie klientów jako wsparcie wyboru

Według raportu Trustpilot 90% konsumentów sprawdza recenzje przed zakupem, co pokazuje, jak ważne jest wsparcie przy wyborze odpowiedniego sprzętu. Dlatego Amica stawia na przejrzystość informacji o produktach i wspiera swoich klientów w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.

– Zależy nam na tym, aby nasi klienci mieli pewność, że dokonują najlepszego wyboru. Rzetelne opinie użytkowników mogą stanowić cenne źródło informacji, ale to jakość naszych produktów jest najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie – dodaje Katarzyna Krzysiak, Sales Support Manager.

Nagrody dla uczestników

W ramach akcji uczestnicy mogą otrzymać nagrody pieniężne w postaci czeku BLIK do wypłaty w bankomacie lub przelewu bezpośrednio na konto bankowe. Wartość nagrody zależy od zakupionego sprzętu:

  • 450 zł za zakup zestawu piekarnika i płyty,
  • 200 zł za zakup samego piekarnika,
  • 150 zł za zakup samej płyty.

Więcej informacji

Liczba nagród jest ograniczona, a promocja trwa do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród. Sprawdź szczegóły akcji na amica.pl/kupocenizyskajzamica i przekonaj się, jak opłacalny może być zakup sprzętu AGD.

Źródło: The critical role of reviews in Internet trust

kontakt dla mediów
Q&A Comms
Alicja Durka

alicja.durka@qacomms.eu

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.

załączniki

kontakt dla mediów
Q&A Comms
Alicja Durka

alicja.durka@qacomms.eu

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.