Pieniądze za zakupy – rusza akcja „Kup, oceń i zyskaj”
Czy zakup piekarnika lub płyty grzejnej może się opłacać podwójnie? W najnowszej akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica” klienci nie tylko cieszą się nowoczesnym sprzętem AGD, ale także mają szansę na nagrody pieniężne o wartości nawet 450 zł. Akcja potrwa od 3 marca do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród.
Jak wziąć udział w akcji?
Udział w promocji jest prosty:
- Należy kupić piekarnik i/lub płytę grzejną (minimum czteropolową) Amica w okresie od 3 marca do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród.
- Następnie trzeba wystawić opinię na stronie sklepu, w którym dokonano zakupu, bądź na stronie amica.pl, dodając na początku recenzji hasztag #MojaOpiniaAmica.
- Kolejnym krokiem jest rejestracja na stronie amica.pl/kupocenizyskajzamica i załączenie wymaganych dokumentów, w tym dowodu zakupu oraz zdjęcia opinii.
Zakup, który się opłaca
Akcja „Kup, oceń i zyskaj z Amica” to sposób na docenienie klientów za wybór sprzętu Amica. Marka oferuje szeroką gamę piekarników i płyt grzejnych, które łączą nowoczesne technologie z funkcjonalnym designem, zapewniając komfort użytkowania i energooszczędność.
– Wybór odpowiedniego sprzętu AGD to ważna decyzja, dlatego chcemy ułatwić naszym klientom dokonanie najlepszego wyboru i jednocześnie nagrodzić ich za zaufanie do marki Amica. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wysokiej jakości urządzeń, ale także budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych – mówi Katarzyna Krzysiak, Sales Support Manager w Amica.
Opinie klientów jako wsparcie wyboru
Według raportu Trustpilot 90% konsumentów sprawdza recenzje przed zakupem, co pokazuje, jak ważne jest wsparcie przy wyborze odpowiedniego sprzętu. Dlatego Amica stawia na przejrzystość informacji o produktach i wspiera swoich klientów w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych.
– Zależy nam na tym, aby nasi klienci mieli pewność, że dokonują najlepszego wyboru. Rzetelne opinie użytkowników mogą stanowić cenne źródło informacji, ale to jakość naszych produktów jest najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie – dodaje Katarzyna Krzysiak, Sales Support Manager.
Nagrody dla uczestników
W ramach akcji uczestnicy mogą otrzymać nagrody pieniężne w postaci czeku BLIK do wypłaty w bankomacie lub przelewu bezpośrednio na konto bankowe. Wartość nagrody zależy od zakupionego sprzętu:
- 450 zł za zakup zestawu piekarnika i płyty,
- 200 zł za zakup samego piekarnika,
- 150 zł za zakup samej płyty.
Więcej informacji
Liczba nagród jest ograniczona, a promocja trwa do 30 kwietnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród. Sprawdź szczegóły akcji na amica.pl/kupocenizyskajzamica i przekonaj się, jak opłacalny może być zakup sprzętu AGD.
kontakt dla mediów
Alicja Durka
alicja.durka@qacomms.eu

Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.
kontakt dla mediów
Alicja Durka
alicja.durka@qacomms.eu

Biuro Prasowe
media@amica.pl
informacje o firmie
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.