nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
Nowe kanały TVN Warner Bros. Discovery w Pilocie WP
Platforma Pilot WP wprowadziła zmiany w swojej ofercie. Od 18 lutego użytkownicy Pilota WP zyskali dostęp do kolejnych 17 kanałów z portfolio TVN Warner Bros. Discovery, co powiększyło bibliotekę stacji nadawcy na platformie do łącznie 24 kanałów. W ramach pierwszego etapu wdrożenia, na 7 kanałach zostanie uruchomiona także technologia Dynamic Ad Insertion (DAI).
Platforma Pilot WP stawia na ciągły rozwój, dostosowując swoją ofertę do zróżnicowanych preferencji użytkowników. Teraz – oprócz m.in. TVN, TVN24 i TVN24 BiS – Pilot WP oferuje dodatkowo 17 kanałów grupy TVN Warner Bros. Discovery, w tym.: TVN7, TVN Style, Discovery, HGTV czy TTV. Dodatkowo, użytkownicy mogą wybrać spośród 4 nowych pakietów usługi.
– Nawiązanie współpracy z TVN Warner Bros. Discovery to ważny krok w realizacji naszej strategii dostarczania najwyższej jakości treści. Dzięki dodaniu 17 kanałów od TVN Warner Bros. Discovery, zapewniamy użytkownikom dostęp do szerokiej oferty rozrywkowej, filmowo-serialowej, dokumentalnej oraz informacyjnej. Uruchomienie dynamicznej reklamy adresowalnej (DAI) na tych kanałach pozwoli na lepsze dopasowanie treści reklamowych do odbiorców. To połączenie jakości, różnorodności i nowoczesnej technologii, które spełnia oczekiwania użytkowników – mówi Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audiotece Group.
– Od teraz, wspólnie z Pilotem WP, możemy zaoferować widzom platformy jeszcze większą bibliotekę naszych najlepszych seriali, filmów i programów, dostępnych łącznie na 24 kanałach z naszego portfolio. Jednocześnie po raz pierwszy uruchamiamy nasze kanały z technologią DAI w środowisku OTT zewnętrznego operatora. Jest to kolejny krok w naszej technologicznej rewolucji, w ramach której wprowadzamy nowy standard dostarczania treści reklamowych. W pierwszym etapie wdrożenia innowacyjna technologia DAI zostanie zastosowana na 7 kanałach, co sprawi, że czas spędzony na oglądaniu w Pilocie WP będzie jeszcze bardziej satysfakcjonujący. Dzięki personalizacji reklam widzowie otrzymają komunikaty lepiej dostosowane do ich potrzeb, co przełoży się na lepsze doświadczenia z oglądania telewizji. Równocześnie dla naszych partnerów reklamowych otwierają się jeszcze większe możliwości skutecznego docierania do nowych grup odbiorców – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w TVN Warner Bros. Discovery.
Platforma Pilot WP oferuje w tej chwili 4 pakiety subskrypcyjne:
- STARTOWY w cenie 19,99zł,
- OPTYMALNY w cenie 29,99zł,
- ROZSZERZONY w cenie 44,99zł,
- MAKSYMALNY w cenie 54,99zł.
Dla użytkowników preferujących darmowe rozwiązania, dostępna jest możliwość oglądania podstawowych kanałów, poprzedzanych reklamami. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej oferty Pilota WP można znaleźć TUTAJ.
Przy okazji rozszerzenia oferty, Pilot WP promuje loterię, w której główną nagrodą jest nowoczesny samochód Volvo XC40. Do 7 kwietnia 2025 roku każdy, każdy kto kupi wybrany pakiet Pilota WP objęty promocją lub subskrypcję Audioteki, otrzyma losy uprawniające do udziału w losowaniu. 300 dodatkowych nagród to wysokiej klasy słuchawki. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie www.loteria-audioteka-pilotwp.com do 14 kwietnia 2025 roku, a wielki finał i losowanie nagrody głównej odbędzie się 18 kwietnia 2025 roku.
Pilot WP to platforma subskrypcyjna, która umożliwia dostęp do szerokiej oferty kanałów telewizyjnych i bogatej biblioteki treści wideo. Dzięki aplikacji dostępnej na telewizorach, komputerach, smartfonach i tabletach oraz przez stronę www, użytkownicy mogą oglądać filmy, seriale, wydarzenia sportowe, kulturalne i rozrywkowe – zarówno na żywo, jak i na żądanie. Platforma oferuje funkcje takie jak tworzenie list ulubionych, zapewniając telewizję na własnych zasadach, bez konieczności zawierania umowy.
TVN Warner Bros. Discovery to lider rynku mediów i rozrywki w Polsce, który oferuje widzom zróżnicowane i najpełniejsze portfolio treści dostępnych w kinach, telewizji i w serwisach streamingowych. Obok kanałów i platform TVN portfolio grupy tworzą inne kultowe marki i produkty jak HBO, Warner TV i Cinemax, a także platformy streamingowe – Max, która łączy w sobie jakościowy content globalnych marek z najlepszymi produkcjami lokalnymi oraz Player, największy lokalny serwis zapewniający szeroki dostęp do różnorodnych i lubianych przez użytkowników treści.
kontakt dla mediów

Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów

Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl

Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.