ekonomia/biznes/finanse

Grupa Generali ogłasza strategię Lifetime Partner 27: Driving Excellence

30.01.2025 | Grupa Generali

Wenecja – Na spotkaniu, któremu przewodniczył Andrea Sironi, Rada Dyrektorów Assicurazioni Generali zatwierdziła nowy trzyletni plan strategiczny Grupy: Lifetime Partner 27: Driving Excellence, który został dziś zaprezentowany społeczności inwestycyjnej.

Philippe Donnet, CEO Grupy Generali, powiedział: "Generali z powodzeniem zrealizowało cele finansowe planu "Lifetime Partner 24: Driving Growth" w trudnym globalnym otoczeniu makroekonomicznym. Będziemy teraz przyspieszać nasze dążenie do doskonałości, aby napędzać wyższy wzrost zysków i generowanie gotówki, dążąc do zwiększenia zwrotów dla akcjonariuszy dzięki dwucyfrowemu wzrostowi dywidendy na akcję, co doprowadzi do ponad 7 mld euro skumulowanych dywidend oraz zobowiązania do wykupu akcji własnych o wartości co najmniej 1,5 mld euro w horyzoncie planu, w tym wykupu akcji własnych o wartości 0,5 mld euro, który rozpoczynamy w 2025 r., jak przedstawiliśmy to dzisiaj.

Dzięki naszemu planowi "Lifetime Partner 27: Driving Excellence" będziemy jeszcze bardziej zwiększać doskonałość w relacjach z klientami, w modelu operacyjnym Grupy i w naszych podstawowych możliwościach. Będziemy inwestować w sztuczną inteligencję, nowe technologie i podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników, aby wykorzystać możliwości wynikające z pojawiających się trendów, szybko zmieniających się oczekiwań klientów i szybko rozwijającego się rynku.

Połączenie naszej wiodącej na rynku działalności w zakresie ubezpieczeń majątkowych, osobowych i życiowych oraz globalnej platformy zarządzania aktywami, która może zostać jeszcze bardziej przekształcona dzięki proponowanemu przez nas partnerstwu z BPCE, jest potężnym wyróżnikiem, który tworzy znaczącą wartość. Generali jest gotowe, po raz kolejny, wspierać osoby, rodziny, profesjonalistów i firmy, a także dostarczać wszystkim interesariuszom nasze działania w ramach naszego planu "Lifetime Partner 27: Driving Excellence".

Pełna treść komunikatu prasowego, wraz z założeniami i wyjaśnieniem głównych punktów strategii, po angielsku i po polsku, znajduje się w załączonych poniżej plikach pdf.  

 

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

GRUPA GENERALI

Generali jest jedną z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na świecie, a jej łączny przypis składki w 2023 roku wyniósł 82,5 miliarda euro. Zatrudniając około 82 000 pracowników, obsługujących 70 milionów klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w Europie i rośnie w Azji i Ameryce Łacińskiej. U podstaw strategii Generali leży zaangażowanie w w relizację strategii bycia partnerem na całe życie dla klientów, realizowane dzięki innowacyjnym i spersonalizowanym rozwiązaniom, najlepszej w swojej klasie obsłudze klienta oraz zdigitalizowanym możliwościom dystrybucji globalnej. Grupa w pełni włączyła zrównoważony rozwój w startegiczne decyzje, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

GRUPA GENERALI

Generali jest jedną z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na świecie, a jej łączny przypis składki w 2023 roku wyniósł 82,5 miliarda euro. Zatrudniając około 82 000 pracowników, obsługujących 70 milionów klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w Europie i rośnie w Azji i Ameryce Łacińskiej. U podstaw strategii Generali leży zaangażowanie w w relizację strategii bycia partnerem na całe życie dla klientów, realizowane dzięki innowacyjnym i spersonalizowanym rozwiązaniom, najlepszej w swojej klasie obsłudze klienta oraz zdigitalizowanym możliwościom dystrybucji globalnej. Grupa w pełni włączyła zrównoważony rozwój w startegiczne decyzje, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.