sport styl życia media/marketing/reklama
PUMA i Manchester City udostępnili platformę do projektowania własnych zestawów koszulek
Warszawa, 18 grudnia, 2024 — Globalna marka sportowa PUMA, we współpracy z Manchesterem City, udostępniła specjalną platformę do projektowania koszulek piłkarskich, która wykorzystuje sztuczną inteligencję. Za jej pomocą wszyscy fani City mogą przedstawić i zaprojektować własną propozycję trzeciego zestawu piłkarskiego klubu na sezon 2026/27.
Nowe, przełomowe narzędzie PUMA AI Creator działa w oparciu o DEEPOBJECTS, wiodącą platformę, która wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję, aby umożliwić fanom projektowanie wymarzonych zestawów PUMA dla Manchesteru City za pomocą poleceń tekstowych, narzędzi personalizacji oraz intuicyjnych przełączników. Umożliwiając fanom dostęp do platformy, marka zachęca ich do wyrażenia swojej pasji i kreatywności poprzez tworzenie odważnych wzorów oraz unikalnych projektów strojów.
Zwycięski projekt stworzony przy pomocy AI będzie noszony przez zawodników Manchesteru City podczas oficjalnych spotkań.
Po zarejestrowaniu się fani otrzymają 15 darmowych kredytów na tworzenie własnych projektów i 2 zgłoszenia. Będzie również dostępna możliwość odblokowania większej liczby kredytów
i zgłoszeń poprzez ocenianie innych projektów fanów lub zarejestrowanie się jako Cityzens lub posiadacz PUMA NFT.
Fani mogą zgłaszać swoje projekty do 20 grudnia. Następnie, na podstawie ocen fanów, eksperci PUMA i klubu Manchester City wybiorą dziesięć najlepszych propozycji. Publiczne głosowanie rozpocznie się w styczniu, a fani zostaną poproszeni o oddanie głosu na zestaw, który chcą zobaczyć na boisku jako oficjalny trzeci strój Manchesteru City na sezon 2026/27.
PUMA AI Creator po raz pierwszy został użyty przez piłkarzy City – Edersona, Stefana Ortegę i Rico Lewisa, którzy wspólnie zaprojektowali wyjątkowy strój bramkarski - pierwszy na świecie komplet piłkarski stworzony przez sztuczną inteligencję, który zostanie wykorzystany podczas oficjalnych rozgrywek.
PUMA AI Creator będzie dostępny dla fanów, którzy mogą przesyłać swoje projekty strojów do piątku, 20 grudnia. Dziesięć najlepszych pomysłów zostanie wybranych w głosowaniu, które odbędzie się w styczniu.
Dostęp do PUMA AI Creator można uzyskać za pośrednictwem strony www.aicreator.puma.com
ZDJĘCIA & WIDEO: Link
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.