media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Trzy nowe agencje dołączyły do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Mindspot Communication & Media, Personal PR oraz WTC Consulting to trzy nowe agencje, które dołączyły do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Tym samym SAPR zrzesza już imponującą liczbę 40 członków branżowych. To kolejny krok w stronę umacniania polskiego rynku komunikacji i public relations. Każda z nowych agencji wnosi unikalne doświadczenie i kompetencje, które wzbogacą przestrzeń współpracy.

Kim są nowi członkowie SAPR?

Mindspot Communication & Media to nowoczesna agencja komunikacji marketingowej, która świetnie odnajduje się w skomplikowanym świecie mediów. Ich celem jest nie tylko realizacja ambitnych projektów, ale także rozwiązywanie najtrudniejszych problemów swoich klientów. Agencja, której biuro znajduje się w Warszawie, ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze dziennikarstwa, public relations i marketingu. Specjalizuje się w public relations, social mediach oraz kampaniach marketingowych. Mindspot przekłada złożone narracje biznesowe na intrygujące historie, które trafiają do szerokiego grona odbiorców. Więcej informacji na stronie mindspot.pl.

Personal PR to agencja komunikacji zintegrowanej, która od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania dla firm w Polsce i na świecie. Agencja zatrudnia 25 osób i specjalizuje się w doradztwie, media relations, social media, influencer marketingu, employer brandingu oraz zarządzaniu kryzysowym. Najwięksi klienci agencji pochodzą z branży morskiej i offshore, energetycznej, transportowej, bankowej oraz FMCG. Agencja prowadzi markę szkoleniową Skillers Academy oraz sieć agencji PR z całego świata – PR Exchange. Więcej informacji na LinkedIn agencji.

WTC Consulting to agencja doradztwa strategicznego, skoncentrowana na komunikacji korporacyjnej oraz zarządzaniu kryzysowym. Jej założycielem oraz prezesem jest Waldemar Tevnell, obecny na polskim rynku mediów od lat dziewięćdziesiątych. To współzałożyciel Pulsu Biznesu i Izby Wydawców Prasy. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu, WTC Consulting oferuje usługi, które pomagają klientom rozwijać biznes, zwiększać przychody i zdobywać nowe rynki. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej, public affairs, zarządzaniu kryzysowym, CSR oraz budowaniu marki osobistej. Agencja łączy profesjonalizm z głęboką znajomością mechanizmów mediów i polityki. Więcej informacji na stronie tevnell.pl.

Zapraszamy do współpracy!

- Rozwój SAPR to dowód na to, jak ważna jest współpraca i wymiana doświadczeń pomiędzy podmiotami działającymi na polskim rynku PR. Każda z nowych agencji wnosi wkład, który wzmacnia potencjał branży PR w Polsce i pozwala na jeszcze lepsze dostosowanie usług do zmieniających się potrzeb klientów. Zachęcamy kolejne agencje z całej Polski do dołączenia do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Razem tworzymy platformę, która wspiera rozwój, profesjonalizm i etyczne działania na rynku komunikacji - mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

Więcej informacji na stronie sapr.com.pl.

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

O SAPR

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.

kontakt dla mediów
Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Bartłomiej Rajchert

bartlomiej.rajchert@sapr.com.pl

tel: +48 737 909 801

informacje o firmie

O SAPR

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) powstało w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych. Działa z myślą o równoczesnym wsparciu zarówno osób zarządzających agencjami PR, jak i wszystkich konsultantów pracujących w stowarzyszonych agencjach. To dlatego szczególny nacisk w programie działania Stowarzyszenia położony jest na działania edukacyjne i promowanie najlepszych standardów obsługi klienta wśród każdego szczebla pracowników agencji członkowskich.