sport styl życia media/marketing/reklama
PUMA i AC Milan świętują 125-lecie Rossonerich specjalnym, jubileuszowym zestawem strojów
Warszawa, 17 grudnia, 2024 r., - Globalna marka sportowa PUMA i AC Milan z dumą zaprezentowały długo wyczekiwany zestaw na 125. rocznicę powstania klubu. Został on zaprojektowany przez fanów i celebruje dziedzictwo oraz innowacyjność Rossonerich. Nowe stroje, wybrane przez kibiców drużyny za sprawą konkursu, uosabiają ponadczasowy styl i ducha Milanizmu, z którym klub jest utożsamiany od momentu założenia w 1899 roku.
Kolekcja z okazji 125. rocznicy obejmuje koszulkę Authentic dla zawodników i bramkarzy, piłkę w stylu retro oraz specjalną limitowaną edycję koszulki w klasycznym stylu. W hołdzie dla roku założenia klubu dostępnych będzie tylko 1899 sztuk tych koszulek w stylu retro. Każda z nich posiada unikalny numer seryjny oraz ekskluzywne opakowanie, co czyni ją prawdziwym przedmiotem kolekcjonerskim dla oddanych fanów.
Koszulka z okazji 125-lecia klubu zadebiutowała na boisku 15 grudnia, kiedy męska drużyna AC Milan zmierzyła się z Genoą, co było kulminacją obchodów tego ważnego jubileuszu. Kibice będą mogli zobaczyć, jak ich wizja staje się rzeczywistością, gdy projekt koszulki ożyje na San Siro.
Aby uczcić premierę tego jubileuszowego zestawu i podzielić się tą chwilą z fanami na całym świecie, AC Milan i PUMA zorganizowały dwa wydarzenia skierowane do fanów w flagowych sklepach PUMA w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Szanghaju w Chinach. Odzwierciedlając międzynarodowego ducha klubu, jego legenda Roberto Donadoni spotkał się z fanami w Dubaju 8 grudnia, a honorowy wiceprezes Franco Baresi przywitał kibiców w Szanghaju 11 grudnia.
Rocznicowy zestaw został oficjalnie zaprezentowany w Mediolanie podczas ekskluzywnego wydarzenia, które odbyło się w sklepie klubu przy Via Dante, w samym sercu Mediolanu, podczas którego legendy AC Milanu, goście VIP i media miały okazję zobaczyć koszulkę po raz pierwszy.
Zestaw AC Milan z okazji 125. rocznicy będzie dostępny na PUMA.com, w oficjalnych sklepach AC Milanu, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od czwartku 5 grudnia.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na ryku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 70 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie PUMA posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 13 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.puma.com.