nowe produkty/usługi transport
Carrefour Polska i Eleport uruchamiają pierwszą stację ładowania pojazdów elektrycznych w ramach nawiązanego partnerstwa strategicznego
Carrefour Polska wspólnie Eleport - liderem w rozwoju infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, otworzył właśnie pierwszą z ponad 70 stacji ładowania w ramach nawiązanego w maju br. parnerstwa strategicznego. Stacje ładowania powstające przy sklepach sieci Carrefour w całym kraju, to kolejny krok w stronę dostępniejszej, bardziej ekologicznej mobilności dla milionów Polaków.
Otwarcie pierwszej stacji w Warszawie przy ul. Światowida rozpoczyna harmonogram wdrożeń kolejnych stacji ładowania aut elektrycznych na terenie całego kraju. Następne tego typu obiekty pojawią się, m.in. w Krośnie przy ul. Krakowskiej jeszcze w tym miesiącu oraz przy ul. Lewakowskiego na początku 2025 roku. W tym samym czasie planowane jest uruchomienie stacji w miejscowości Piechowice na Dolnym Śląsku. Kolejne punkty zostaną uruchomione do końca pierwszego kwartału 2025 r., m.in. w Stalowej Woli, Sieradzu, Nowej Soli i Jaśle. Każda stacja będzie zasilana energią pochodzącą w 100% ze źródeł odnawialnych, co wpisuje się w strategię „Carrefour 2026”, której głównym celem jest redukcja emisji CO2 oraz promowanie ekologicznych rozwiązań transportowych.
Stacje ładowania Eleport, wyposażone w nowoczesne technologie, oferują szybkie, wygodne i bezpieczne ładowanie pojazdów elektrycznych. Dzięki współpracy Eleport i Carrefour kierowcy samochodów elektrycznych zyskają jeszcze więcej miejsc, gdzie mogą naładować swoje pojazdy podczas standardowych codziennych aktywności.
„Współpraca z Carrefour to dla Eleport szansa na dalszy rozwój infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych w Polsce. Dla środowiska to kolejny ważny krok w redukowaniu emisji CO2 i wspieraniu rozwoju transportu niskoemisyjnego. Eleport i Carrefour udowadniają, że łącząc siły biznesu i troskę o planetę, możemy działać na rzecz lepszego jutra. Zapraszamy do korzystania z nowej stacji i wspólnego budowania zrównoważonej przyszłości - powiedział – Paweł Doleciński, Dyrektor Sprzedaży w Eleport.
„Bardzo cieszymy się, że wspólnie z Eleport możemy przyczyniać się do rozbudowy sieci ładowania aut elektrycznych w Polsce, zachęcając jednocześnie naszych klientów do korzystania z ekologicznych metod transportu. Jesteśmy przekonani, że nowa instrastruktura nie tylko zwiększy wartość naszych nieruchomości, ale także przyczyni się do zwiększenia ich odwiedzialności oraz atrakcyjności dla klientów” – mówi Ewa Karska, Dyrektorka Galerii Handlowych Carrefour Polska.
Dzięki rozwijającej się sieci ładowania pojazdów elektrycznych Eleport oraz Carrefour zamierzają uczynić ekologiczny transport bardziej dostępnym i wygodnym, przyczyniając się do poprawy jakości powietrza i wspierania działań proekologicznych w całej Polsce.
Promocja
W celu uczczenia tej wyjątkowej okazji, na stacji w Warszawie przy ul. Światowida, wprowadzamy promocję, oferując w terminie od 5-go do 18-go grudnia 2024 (do końca dnia) ładowanie za darmo.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.