zdrowie kultura/sztuka/rozrywka ekonomia/biznes/finanse
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Mapę stworzyła agencja metaverse Game Changer (Group One).
Mapa Generali Only Up w grze Fortnite to kolejny krok marki w świecie graczy. Kampanii towarzyszy hasło “W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać – najlepiej z Generali”. Przygotowane zostały specjalne tory przeszkód nawiązujące tematycznie do różnych aktywności fizycznych. Gracze mogą sprawdzić swoje umiejętności na trasach poświęconych np. piłce nożnej, koszykówce, sportom wodnym, czy zimowym. Każde wyzwanie kończy się dotarciem do siłowni lub punktu kontroli zdrowotnej. W ten sposób Generali chce zwrócić uwagę na to, że nie tylko aktywność fizyczna, ale także profilaktyka i zdrowe wybory w odżywianiu są niezwykle istotne w codziennym życiu.
- Obecność w gamingu to kolejny etap promowania przez Generali idei Drogi do lepszego zdrowia. Mapa w Fortnite dała nam przestrzeń do pełniejszego zaprezentowania tego, jak dla naszej marki ważne są codzienne prozdrowotne wybory naszych obecnych i potencjalnych klientów, a także ich działania z myślą o swoim życiu i zdrowiu. Stąd hasło kampanii „W grze masz respawn, w realu o życie musisz dbać” podkreślające, co tak naprawdę jest ważne, o czym należy pamiętać i o co zadbać” - mówi Katarzyna Rakowiecka, Marketing Communications Manager.
Dzięki wykorzystaniu platformy, jaką jest Fortnite marka ma możliwość dotrzeć do odbiorców z prozdrowotnym przekazem. Mapa Generali Only Up! stworzona jest w taki sposób, aby prezentować aktywność fizyczną jako zabawę, która pozwala nie tylko zadbać o swoje zdrowie, ale także budować zdrowe nawyki. Na dedykowanych torach gracze mierzą się z przeszkodami i pułapkami. Na trasach czekają też na nich trudne wybory: muszą zdecydować, czy wolą zdrowe przekąski, za które zyskają dodatkowe benefity, czy te złe, które będą przeszkadzać im w rozgrywce.
- Aktualnie Fortnite to jedna z największych platform gier online, dająca marce wiele możliwości zaistnienia. My zdecydowaliśmy się na stworzenie dedykowanej Mapy Generali Only Up! wykorzystującej zasady parkour’u, ponieważ jest to bliskie naszej idei promowania regularnej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie, a do tego daje po prostu świetną rozrywkę. Ponadto Fortnite pozwala nam dotrzeć do nowych odbiorców, w tym młodych ludzi, którzy za moment staną przed decyzją zakupu ubezpieczenia – mówi Anna Tywonek, Senior Marketing Communications Specialist.
Działania promujące mapę Generali Only Up! w Fortnite będą realizowane od końca listopada 2024 do czerwca 2025. Za pomysł i realizacje odpowiada należąca do Group One agencja metaverse Game Changer. Kampania reklamowa prowadzona będzie na platformie Twitch.tv, w przeglądarce Opera GX oraz na kanałach influencerów. Za realizacje aktywacji ze streamerami odpowiada InStreamly oraz ITM.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
O Generali
Grupa Generali jest jednym z największych globalnych dostawców usług ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie, a jej łączne przypis składek wyniósł 82,5 mld euro w 2023 roku. Zatrudniając około 82 000 pracowników, obsługuje 70 milionów klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie i rosnącą obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej. U podstaw strategii Generali leży zobowiązanie wobec klientów by być Partnerem na całę życie, realizowane poprzez innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania, najlepsze w swojej klasie doświadczenia klientów oraz cyfrowe możliwości globalnej dystrybucji. Grupa w pełni uwzględniła zrównoważony rozwój we wszystkich strategicznych wyborach, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa. Generali jest obecne w Polsce od 1998 r. i zapewnia swoim klientom kompleksową ofertę ubezpieczeniową na każdym etapie życia: od ubezpieczeń majątkowych i osobowych, takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i dla firm, przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne.
O Game Changer
Game Changer działa w obszarach marketingu przyszłości: gamingu, e-sportu i metaverse. Specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań cyfrowych w obszarze reklamy i zaangażowania marki w erze Web 3.0. Agencja działa od 2021 roku i była wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych takich jak: Effie Awards Poland (1 x srebro, 3 x brąz), MIXX Awards (2x Best in show, 3 x złoto, 4x srebro, brąz, wyróżnienie), Miecze KTR (2 x srebro, 3 x brąz) Złote Spinacze (złoto, 2x Srebro, Brąz), Innovation Awards (3 x złoto, 1x srebro, 1x brąz Best of the year 2022) oraz YT Works Awards (Grand Prix, 2x złoto).
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
O Generali
Grupa Generali jest jednym z największych globalnych dostawców usług ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie, a jej łączne przypis składek wyniósł 82,5 mld euro w 2023 roku. Zatrudniając około 82 000 pracowników, obsługuje 70 milionów klientów, Grupa ma wiodącą pozycję w Europie i rosnącą obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej. U podstaw strategii Generali leży zobowiązanie wobec klientów by być Partnerem na całę życie, realizowane poprzez innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania, najlepsze w swojej klasie doświadczenia klientów oraz cyfrowe możliwości globalnej dystrybucji. Grupa w pełni uwzględniła zrównoważony rozwój we wszystkich strategicznych wyborach, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa. Generali jest obecne w Polsce od 1998 r. i zapewnia swoim klientom kompleksową ofertę ubezpieczeniową na każdym etapie życia: od ubezpieczeń majątkowych i osobowych, takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe i dla firm, przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne.
O Game Changer
Game Changer działa w obszarach marketingu przyszłości: gamingu, e-sportu i metaverse. Specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań cyfrowych w obszarze reklamy i zaangażowania marki w erze Web 3.0. Agencja działa od 2021 roku i była wielokrotnie nagradzana w konkursach branżowych takich jak: Effie Awards Poland (1 x srebro, 3 x brąz), MIXX Awards (2x Best in show, 3 x złoto, 4x srebro, brąz, wyróżnienie), Miecze KTR (2 x srebro, 3 x brąz) Złote Spinacze (złoto, 2x Srebro, Brąz), Innovation Awards (3 x złoto, 1x srebro, 1x brąz Best of the year 2022) oraz YT Works Awards (Grand Prix, 2x złoto).