Marka PUMA podpisała długoterminową umowę z Portugalską Federacją Piłkarską
Warszawa, 27 listopada 2024 r. – Globalna marka sportowa PUMA podpisała długoterminową umowę z Portugalską Federacją Piłkarską (FPF), dzięki czemu będzie reprezentować jedną z najpopularniejszych drużyn narodowych na świecie. Począwszy od 2025 r., PUMA zacznie wyposażać wszystkie drużyny męskie, żeńskie i młodzieżowe, grające w piłkę nożną, a także drużyny futsalu, piłki plażowej i e-sportu federacji.
Portugalia, czyli mistrzowie Europy z 2016 roku i zwycięzcy Ligi Narodów 2018/2019, są znani ze swojego porywającego stylu gry, który zdobył uznanie kibiców na całym świecie. Portugalska Federacja Piłkarska cieszy się również zainteresowaniem największej liczby obserwujących w mediach społecznościowych spośród wszystkich narodowych federacji piłkarskich na świecie.
„Podpisanie kontraktu z czołową drużyną narodową było jednym z naszych priorytetów w piłce nożnej i jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy powitać tak popularną drużynę, jaką jest Portugalia, w rodzinie PUMA” – powiedział Arne Freundt, dyrektor generalny PUMA. „Biorąc pod uwagę ogromną liczbę fanów z całego świata i wielki potencjał następnego pokolenia tej drużyny, z niecierpliwością oczekujemy nadchodzących wielkich turniejów, takich jak Mistrzostwa Świata 2026”.
Dla firmy PUMA ta umowa to okazja, by znów zapisać się na kartach historii w portugalskiej piłce nożnej. W latach 60. PUMA została partnerem legendarnego piłkarza Eusébio, znanego jako „O Rei” (Król), dla którego stworzyła kultowe buty piłkarskie PUMA KING. Eusébio był królem strzelców Mistrzostw Świata w 1966 r., gdy poprowadził swoją drużynę do zdobycia trzeciego miejsca w turnieju.
„Firma PUMA zainteresowała nas ze względu na sposób, w jaki angażuje fanów i opowiada wyjątkową historię każdego zespołu, z którym współpracuje” – powiedział Fernando Gomes, prezes FPF. „Nie możemy doczekać się stworzenia ekscytującej serii produktów, które trafią do naszej licznej grupy fanów na całym świecie”.
PUMA zaprezentuje nowe produkty i swoją wizję kreatywną tej współpracy na początku 2025 r.
ZDJĘCIA:
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.