handel media/marketing/reklama
Anna Cieślak odebrała nowe Mitsubishi ASX 2025
Firma Astara poinformowała, że Anna Cieślak, popularna aktorka i ambasadorka Mitsubishi Motors, zasiadła za kierownicą najnowszego modelu Mitsubishi ASX 2025. Znana z doskonałych ról filmowych i teatralnych oraz kreacji w teatrze Polskiego Radia aktorka uosabia wartości marki, które łączą elegancję z nowoczesnymi technologiami.
Anna Cieślak konsekwentnie poszerza swoje zawodowe horyzonty, wkraczając w nowe projekty filmowe i teatralne. Obecnie pracuje na planie komedii „Sami w domu” w reżyserii Marii Sadowskiej, gdzie występuje w jednej z głównych ról obok Borysa Szyca a film reżyseruje Maria Sadowska. Anna Cieślak przyciągnęła ostatnio uwagę widzów rolą w wracającym na anteny Teatrze Telewizji. Wcieliła się w postać żony Witolda Gombrowicza, Rity Labrosse, w spektaklu „Deprawator” w reżyserii Macieja Wojtyszki. Od września możemy też oglądać aktorkę w serialu „Kawa z Kardamonem” na antenie w TVP 1. Anna Cieślak od lat angażuje się także w produkcje nie mające związku z filmem i teatrem. Dysponująca ciepłym, rozpoznawalnym głosem aktorka, cieszy się szerokim uznaniem za swoje interpretacje w Teatrze Polskiego Radia oraz użyczanie głosu bohaterkom filmów animowanych i gier komputerowych. Anna Cieślak to nie tylko wybitna aktorka, ale i zaangażowana społeczniczka, która od lat wspiera inicjatywy na rzecz kobiet potrzebujących pomocy. Jej działalność skupia się na edukacji i zwiększaniu świadomości o przemocy i nadużyciach w relacjach międzyludzkich, z jakimi mierzy się wiele osób.
Jako ambasadorka Mitsubishi, Anna promuje również wartości marki oparte na japońskiej filozofii życia – harmonii, równowadze i poszanowaniu dla przyrody. Projekt „Japońska droga Mitsubishi w Polsce” to seria inspirujących materiałów, które pokazują, jak czerpać wytchnienie i spokój z natury oraz sztuki, nawet w szybkim tempie współczesnego życia.
Anna Cieślak odebrała właśnie kluczyki do nowego Mitsubishi ASX – modelu, który reprezentuje nowoczesność i innowacyjne podejście do ekologicznej jazdy, typowe dla modeli z oferty Mitsubishi Motors. Wersja Instyle, w eleganckiej bieli, jest napędzana hybrydowym układem o mocy 158 KM, łączącym turbodoładowany silnik 1,3-litra z technologią Mild Hybrid oraz automatyczną przekładnią dwusprzęgłową. Komfort użytkowania podnoszą takie elementy, jak podgrzewane fotele, skórzana kierownica, przyciemniane tylne szyby oraz panoramiczny dach. Dzięki adaptacyjnemu tempomatowi z funkcją STOP & GO, dziewięciogłośnikowemu systemowi nagłośnienia Harman Kardon oraz stacji multimedialnej opartej na Google Automotive Services (GAS), każda podróż staje się komfortowa i bezpieczna.
„Nowoczesna stylistyka nowego ASX, zwłaszcza dynamiczny przód, zrobiła na mnie duże wrażenie” – przyznaje Anna Cieślak. „Codzienną jazdę uprzyjemniają nowoczesne rozwiązania multimedialne i łatwość komunikowania się ze światem, przydatny jest zwłaszcza asystent głosowy Google – to ogromne ułatwienie, szczególnie w dynamicznym miejskim ruchu. Cieszy mnie też, że mogę jeździć samochodem niskoemisyjnym, co ma pozytywny wpływ na środowisko. Niższe koszty użytkowania to z kolei przyjemny bonus – mój ASX łączy więc wygodę, nowoczesny styl i ekologię” – mówi Anna Cieślak.”
Więcej informacji o nowym modelu Mitsubishi ASX można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/asx
O Mitsubishi Motors:
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
O firmie Astara: the Open Mobility Company
Jesteśmy jednym z wiodących globalnych przedsiębiorstw w dziedzinie mobilności (Open Mobility Company), mamy spersonalizowane podejście i jesteśmy zaangażowani w zrównoważony rozwój. Astara, której obroty przekroczyły w 2022 roku 5 miliardów euro, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności osobistej, z opcjami dostosowanymi do różnych potrzeb każdej osoby i do dojrzałości danego rynku. Rozwiązania te obejmują: posiadanie, subskrypcje i współdzielenie samochodów. To ekosystem mobilności poparty analizą danych i obsługiwany przy pomocy platformy firmy Astara. A to wszystko dzięki zróżnicowanemu zespołowi pracowników ponad 40 narodowości, w 19 krajach i na 3 kontynentach: w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej. Więcej informacji na temat firmy Astara można znaleźć na stronie: www.astara.com
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com