sport towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

PUMA przedstawiła nowe stroje reprezentacji Afryki, które podkreślają esencję afrykańskiej kultury

19.11.2024 | Puma

Warszawa, 19 listopada 2024 r. – Globalna marka sportowa PUMA przedstawiła nowe stroje pięciu afrykańskich reprezentacji narodowych. Męskie i damskie zestawy dla drużyn z Egiptu, Wybrzeża Kości Słoniowej, Maroka, Senegalu i Ghany na mecze domowe i wyjazdowe zostały zaprojektowane z myślą o tożsamości i kulturze każdego z krajów. Wykorzystano szczegółowe wzory, które odzwierciedlają różne spojrzenia na sztukę, historię i dumę z danego miejsca.

Zaprojektowana z myślą o fanach koszulka Replica łączy wygląd stroju meczowego z technologią odprowadzania potu dry-CELL, która została stworzona tak, aby zapewnić kibicom na trybunach suchość i wygodę nawet w najbardziej emocjonujące dni meczowe. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do codziennego noszenia koszulka Replica jest wykonana z wykorzystaniem innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA, a materiał to co najmniej 95% przetworzonych odpadów tekstylnych.

Koszulka Authentic wykonana jest z tkaniny ULTRAWEAVE firmy PUMA, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia – to gwarancja dopasowanego kroju i wsparcia na najwyższym poziomie.

Koszulki domowe i wyjazdowe reprezentacji narodowych Afryki firmy PUMA są dostępne do kupienia na całym świecie od 15 listopada 2024 roku.

ZDJĘCIA:

Domowe oraz wyjazdowe stroje PUMA dla afrykańskich reprezentacji

Domowe oraz wyjazdowe stroje Egiptu

Domowe oraz wyjazdowe stroje Wybrzeża Kości Słoniowej

Domowe oraz wyjazdowe stroje Maroko

Domowe oraz wyjazdowe stroje Senegalu

Domowe oraz wyjazdowe stroje Ghany

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.