sport zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

EA SPORTS™ NHL® 25 z dużą świąteczną aktualizacją, która dodaje Professional Women’s Hockey League (PWHL), nową serię NHL Arcade i turniej 4 Nations Face-Off

14.11.2024 | Electronic Arts

Aktualizacja zawierająca PWHL w NHL 25 jest kolejnym krokiem  EA SPORTS w stronę rozwoju i wspierania sportu kobiecego poprzez swoje gry 

Electronic Arts Inc. nawiązało wieloletnią współpracę z Professional Women’s Hockey League (PWHL), dzięki czemu zawodniczki i zespoły z ligi będą dostępne w EA SPORTS™ NHL® 25. Jest to kolejny element zaangażowania EA SPORTS w rozwój i realne reprezentowanie sportu kobiecego w grach, poprzez wsparcie i promocję kolejnych pokoleń zawodniczek. Wprowadzenie PWHL w świątecznej aktualizacji to jednak nie wszystko – do gry już w ten piątek (15.11) trafi nowy tryb NHL Arcade. Co więcej, na początku przyszłego roku do tytułu dołączy 4 Nations Face-Off, w sam raz na długo wyczekiwany międzynarodowy turniej w połowie sezonu, organizowany przez NHL i NHLPA, z udziałem gwiazd hokeja z Kanady, Finlandii, Szwecji i USA. 

„Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem PWHL do NHL 25 jako części ogromnej aktualizacji świątecznej, oferującej graczom zupełnie nowe sposoby gry – od dynamicznego NHL Arcade, które startuje za kilka dni, aż po premierę 4 Nations Face-Off w nowym roku” – powiedział Bill Dollar, producent wykonawczy EA SPORTS NHL. „EA SPORTS nieustannie dąży do zwiększenia inkluzywności i autentyczności w swoich grach, a partnerstwo z PWHL z pewnością pokaże emocje związane z hokejem kobiet”. 

Professional Women’s Hockey League wkracza do NHL 25 w grudniu 

Wszystkie sześć zespołów PWHL pojawii się w NHL 25 już 5 grudnia. Boston Fleet, Minnesota Frost, Montréal Victoire, New York Sirens, Ottawa Charge i Toronto Sceptres będą dostępne w trybach Play Now, Online Versus, Shootout oraz Season. Stroje zespołów z PWHL będą też dostępne w World of Chel, a zawodniczki*, logotypy i stroje pojawią się w Hockey Ultimate Team (HUT). Aktualizacja będzie zawierać Puchar Waltera i zaawansowane modele postaci dzięki integracji z technologią SAPIEN.   

„Nasze partnerstwo z EA SPORTS otwiera nowe drzwi, które pomogą w rozwoju hokeja kobiet na wszystkich poziomach” – powiedziała Amy Scheer, starsza wiceprezeska ds. operacji biznesowych, PWHL. „Dzięki tej współpracy będziemy mogli rozwijać działania w grze i poza nią, wzmacniając więź między naszymi drużynami, zawodniczkami i fanami oraz zbliżając PWHL do globalnej społeczności hokejowej”. 

„EA SPORTS jest dumne, że może wspierać PWHL, która odegrała kluczową rolę w rozwoju hokeja kobiecego w Ameryce Północnej” – powiedziała Andrea Hopelain, dyrektorka generalna i starsza wiceprezeska ds. wydawnictwa EA SPORTS. „Cieszymy się, że razem możemy rozwijać hokej kobiet, docierając do nowych i obecnych fanów na całym świecie, zaczynając od wprowadzenia drużyn i zawodniczek PWHL do EA SPORTS NHL 25”. 

Wprowadzenie PWHL do NHL 25 odzwierciedla zaangażowanie EA SPORTS w realny rozwój i reprezentowanie sportów kobiecych, dzięki odwzorowaniu całej otoczki meczu w grze i przedstawieniu nowego pokolenia najlepszych zawodniczek. Początkowo kobiecy hokej pojawił się w NHL 22 dzięki umowie z Międzynarodową Federacją Hokeja na Lodzie (IIHF), a następnie zawodniczka Toronto Sceptres Sarah Nurse została zaprezentowana na okładce gry, by uczcić wprowadzenie kobiet do trybu Hockey Ultimate Team (HUT). Dodanie drużyn i zawodniczek PWHL uzupełnia niedawne dodanie lig kobiecych w EA SPORTS FC™, UFC i PGA TOUR. 

To jednak nie koniec nowości, które pojawią się w NHL 25 w okresie świątecznym, dając graczom nowe sposoby na poznanie dynamicznego świata hokeja: 

NHL Arcade 

Seria NHL Arcade rozpocznie się 15 listopada w trybie World of Chel, oferując graczom wyjątkowe mecze 3-na-3 w stylu arcade. Będzie to również powrót „Big Heads” (duże głowy) oraz wzmocnień, które można zbierać na lodzie i wykorzystywać przeciwko przeciwnikom. Bedą to m.in. „Supershot”, „Freeze”, „Super Speed”, „Small and Big Goalies” i inne. 

Rozgrywka będzie odbywała się na specjalnej arenie NHL Arcade – lodowisku bez szyb, zasad i przerw. Seria NHL Arcade będzie składała się z wielu wydarzeń, które urozmaicą graczom rozgrywkę. Więcej informacji o serii NHL Arcade będzie dostępnych na kanałach społecznościowych EA SPORTS NHL już 15 listopada. 

4 Nations Face-Off  

Na początku przyszłego roku zawartość NHL zostanie dodatkowo rozszerzona o turniej 4 Nations Face-Off. Będą to rozgrywki gdzie każdy gra z każdym, organizowane przez NHL i NHLPA, w których wezmą udział cztery międzynarodowe zespoły pełne gwiazd. 

4 Nations Face-Off będzie obejmował zawodników NHL z Kanady, Finlandii, Szwecji oraz USA i będzie dostępny w trybach Hockey Ultimate Team (HUT), Play Now, Online Versus, Shootout oraz w specjalnym trybie turniejowym. Stroje reprezentacji będą również dostępne w World of Chel, jako część dużej aktualizacji. 

Nowa Zawartość i oferty NHL 25 na nadchodzące święta 

Gracze, którzy zagrają w NHL 25 między 15 listopada a 2 stycznia** otrzymają sześć ozdobnych elementów NHL Arcade w World of Chel oraz paczkę natychmiastowego wyboru zawodnika Road to 4 Nations Face-Off o ocenie 84. Dzięki tej paczce gracze będą mogli wybrać jednego z czterech zawodników, który będzie reprezentował wybrany kraj. Dodatkowo gracze otrzymają paczkę wyboru z zawodniczkami PWHL o ocenie 83, którą można odebrać 5 grudnia, po wprowadzeniu zawartości do gry. W paczce będzie można wybrać jedną z sześciu zawodniczek PWHL. 

  • 15 listopada – początek serii Arcade, darmowa zawartość w grze, Paczka Road To 4 Nations Face-Off do odebrania w HUT 
  • 5 grudnia – Aktualizacja i wprowadzenie PWHL do gry oraz możliwość odbioru zawartości paczki z zawodniczkami PWHL 
  • Nowy Rok - 4 Nations Face-Off 

Gra EA SPORTS NHL 25, opracowana przez EA Vancouver, posiada ocenę E10+ i jest dostępna na całym świecie na platformach PlayStation®5 i Xbox Series X|S. Więcej informacji o EA SPORTS NHL można znaleźć na stronie https://www.ea.com/games/nhl/nhl-25

Zachęcamy do subskrypcji naszego kanału YouTube, aby zobaczyć wszystkie zwiastuny i filmy oraz do dołączenia do społeczności EA SPORTS NHL na TikToku i Instagramie. Wszystkie najnowsze wiadomości są również dostępne na X pod adresem @easportsnhl. 

 

* W miarę potwierdzania ostatecznych składów PWHL, NHL 25 będzie nadal uzupełniać rzeczywiste podobizny graczy w grze w ramach wieloletnich wysiłków na rzecz autentycznego reprezentowania ligi. 

** Wymaga NHL 25 (sprzedawane osobno), wszystkich aktualizacji gry, połączenia z internetem oraz konta EA. Niniejsza oferta promocyjna jest ważna od 15 listopada 2024 do 2 stycznia 2025. Aby skorzystać z oferty, zaloguj się do HUT i World of Chel w NHL 25. Limit jednej oferty na gracza. Oferta nie ma wartości pieniężnej i nie może być wymieniona, sprzedana ani zamieniona na gotówkę, towary lub usługi. Nie można jej łączyć z innymi ofertami ani kartami przedpłaconymi do realizacji odpowiednich treści, chyba że EA wyraźnie na to zezwoli. Klient jest odpowiedzialny za należny podatek. Nieważne tam, gdzie jest zabronione, opodatkowane lub ograniczone prawem. Oferty mogą się różnić lub ulec zmianie. Szczegóły znajdziesz na stronie sprzedawcy.

 

MATERIAŁY PRASOWE SĄ DOSTĘPNE NA EAPressPortal.com

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

kontakt dla mediów
Karol Dymkowski
Account Manager, MSL
Karol Dymkowski

karol.dymkowski@publicisgroupe.com

tel: +48 608 391 413

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.