praca media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Kolejne zmiany w redakcji "Pulsu Biznesu"

09.10.2024 | Puls Biznesu

Do redakcji „Pulsu Biznesu”, jedynego w Polsce medium skoncentrowanego w 100 proc. na tematyce biznesowej, dołączają nowe osoby. Są to: Kamila Wajszczuk, Magdalena Głowacka i Stanisław Borawski. To kolejne, po ogłoszonym ostatnio rozwoju redakcji i działu marketingu, wzmocnienia zespołu „Pulsu Biznesu” oraz wydawnictwa Bonnier Business Polska. Redaktor naczelny Marcin Goralewski zapowiada, że to nie koniec zmian.

 

Tematyka energetyczna to specjalizacja Kamili Wajszczuk, która branżę energetyczną opisuje od niemal 10 lat. Przez ostatnie 2 lata pracowała w portalu 300Gospodarka, wcześniej między innymi w agencji ISBN-e i w Warsaw Business Journal.

Z kolei dziennikarka i fotografka Magdalena Głowacka przez ponad 5 lat związana z redakcją magazynu i portalu Wiadomości Handlowe. W przeszłości pracowała w Instytucie Monitorowania Mediów, Gazecie Prawnej, Wirtualnej Polsce oraz Gazecie Finansowej.

- Przez ostatnich kilka lat opisywałam branżę handlową, teraz w zakresie moich zainteresowań zawodowych znalazły się start-upy i fundusze venture capital. To właśnie o tym będę informowała czytelników „Pulsu Biznesu” - mówi Magdalena Głowacka. 

Stanisław Borawski wzmocnił Puls Inwestora, sekcję skierowaną do osób chcących pomnażać swoje oszczędności.

- Wróciłem do Polski po ponad pięciu latach pobytu za granicą. Studiowałem m.in. w Anglii i Holandii, a niedawno skończyłem swoją przygodę w Europejskim Banku Centralnym. W „Pulsie Biznesu” będę pomagał inwestorom wybierać najlepsze spółki w Polsce i za granicą – mówi Stanisław Borawski.

Dla przypomnienia - w ostatnim czasie do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyli także Łukasz Rawa, który opisuje wydarzenia na rynku FMCG, Gabriel Chrostowski, który wzmocnił dział analityczny, Jacek Perzyński, ekspert w dziedzinie międzynarodowej polityki gospodarczej Chin i krajów Azji Wschodniej oraz Marcin Dobrowolski, odpowiedzialny za serwis podcastowy.

Ponadto stanowisko Chief Marketing Officera Bonnier Business Polska i „Pulsu Biznesu” objęła Anna Więckowska. Wraz z nią do zespołu na stanowisko Digital Growth Marketing Managera dołączyła Adrianna Szwangruber.

- Bardzo się cieszę, że będziemy razem pracowali i tworzyli profesjonalne medium skierowane do przedsiębiorców i inwestorów. To nie koniec naszych jesiennych wzmocnień – mówi Marcin Goralewski, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

 

„Puls Biznesu” istnieje na rynku od 27 lat. Obecnie jego serwis pb.pl ma już ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, co oznacza 4 proc. wzrostu rok do roku. Co najmniej raz w tygodniu „Puls Biznesu” czyta blisko 287 tys. osób (źródło: PBC; N=5 409, CCS, dane średnie kwiecień-czerwiec). Miesięcznie  średnio 1,3 mln internautów odwiedza pb.pl, wykonując 4 mln odsłon stron (dane: Mediapanel PBI/Gemius, 09.2023 - 08.2024).

***

O „Pulsie Biznesu”

„Puls Biznesu” to ogólnopolski dziennik gospodarczo-biznesowy, ukazujący się od 1997 r. Prezentuje najważniejsze fakty z wielu branż przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. Dziennikarze nie opierają tekstów na doniesieniach agencji, ale za wszelką cenę starają się dotrzeć do źródła informacji. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co szczególnie w biznesie ma wielkie znaczenie – dla klientów, kontrahentów, konkurentów.

„Puls Biznesu” jest jedynym dziennikiem w Polsce, który w 100 proc. koncentruje się na tematyce biznesowej. Opisuje polską gospodarkę na poziomie poszczególnych przedsiębiorstw, a dopełnieniem tych informacji są zagadnienia makroekonomiczne. Polityką natomiast zajmuje się tylko w kontekście biznesowym, np. w zakresie wpływu zmian ustawodawstwa na warunki prowadzenia działalności gospodarczej.

Użyteczność tekstów, które pisane są według zasady: „Co czytelnik będzie z tego miał” „Jak ta informacja wpłynie na prowadzony przez niego biznes”, pomaga podejmować właściwe decyzje biznesowe.

„Puls Biznesu” – czytany zarówno przez przedstawicieli wielkiego biznesu i rekinów polskiej giełdy, jak również właścicieli małych i średnich firm i drobnych inwestorów indywidualnych – jest cennym narzędziem w ich rękach.

Wydawcą „Pulsu Biznesu” jest Bonnier Business Polska

www.pb.pl

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie

 

 

załączniki

kontakt dla mediów
Witold Mianowski
Marketing Manager | Puls Biznesu, Bonnier Business Polska sp. z o.o.
Witold Mianowski

w.mianowski@pb.pl

tel: 605820136

informacje o firmie