praca ekonomia/biznes/finanse

Jean Marc Harion odejdzie ze stanowiska CEO Play. Nowym prezesem operatora od listopada 2024 r. zostanie Ken Campbell

07.10.2024 | Play

Ken Campbell, doświadczony menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, obejmie stanowisko prezesa Grupy Play od 10 listopada 2024 r. Jean Marc Harion, dotychczasowy CEO, podejmie nowe obowiązki w Grupie iliad.

Jean Marc Harion dołączył do Play w 2018 roku. Od tego czasu grupa dynamicznie rosła. W ostatnich latach, dzięki skutecznemu procesowi transformacji, Play stał się czołowym operatorem konwergentnym w Polsce. Wzmocnił również status największego i najchętniej wybieranego dostawcy usług mobilnych. Po przejęciu UPC Polska w 2022 r., Play jako pierwszy udostępnił swoją infrastrukturę stacjonarną w otwartym modelu innym firmom (inwestycja w ramach Polskiego Światłowodu Otwartego), co pozytywnie wpłynęło na dostępność szybkiego internetu w kraju.

Jean Marc Harion swoją misję w Play zakończy 9 listopada br. Następnie pozostanie w strukturach Grupy iliad – głównego udziałowca polskiego operatora. Szczegóły w zakresie nowej roli menedżera zostaną ogłoszone w najbliższych miesiącach.

– Chcę podziękować Jean Marcowi i docenić jego znaczące osiągnięcia w Grupie Play. Jego przywództwo w ciągu ostatnich sześciu lat odegrało kluczową rolę dla dynamicznego rozwoju oraz transformacji organizacji, przyczyniając się do jej wyjątkowych sukcesów – mówi Thomas Reynaud, CEO Grupy iliad.

Stanowisko prezesa Grupy Play 10 listopada 2024 r. obejmie Ken Campbell. Jest on menedżerem z przeszło 25-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej na rynkach w Ameryce Północnej, Afryce i Europie. Ostatnio był partnerem w firmie doradczej PMP Strategy w Londynie. Pełnił też rolę chairmana w Terago, kanadyjskim operatorze B2B, oraz sprawował funkcję non-executive directora w Octotel, południowoafrykańskim dostawcy usług internetu stacjonarnego.

W dossier Kena Campbella znajdują się też role: założyciela i CEO kanadyjskiego operatora WIND Mobile (obecnie Freedom Mobile), dyrektora zarządzającego marokańskiego operatora INWI, dyrektora generalnego Ooredoo w Tunezji, CEO Grupy Bite na Litwie i Łotwie oraz współzałożyciela Mobile Klinik, wiodącej kanadyjskiej sieci naprawy smartfonów (przejętej przez Telus).

Ken Campbell uzyskał tytuł MBA w London Business School oraz licencjat z ekonomii na Carleton University w Ottawie. Karierę zawodową rozpoczynał w A.T. Kearney w Waszyngtonie.

– Ken uosabia cechy, które są kluczowe dla dalszych sukcesów Play, w tym przedsiębiorczość i dojrzałe przywództwo. Jestem przekonany, że jego bogate międzynarodowe doświadczenie oznacza nowe możliwości, co pozytywnie wpłynie na naszą wizję i pchnie Grupę Play ku kolejnym osiągnięciom. Serdecznie witam Kena w zespole i cieszę się na współpracę z nim – dodaje Thomas Reynaud.

kontakt dla mediów
Katarzyna Tajak-Pietrowska
Ekspertka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Play
Katarzyna Tajak-Pietrowska

pr@play.pl

Katarzyna Bonk
Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Play
Katarzyna Bonk

pr@play.pl

Filip Żyro
Starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Play
Filip Żyro

pr@play.pl

Ewa Sankowska-Sieniek
Kierowniczka ds. PR, Play
Ewa Sankowska-Sieniek

pr@play.pl

Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

pr@play.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Katarzyna Tajak-Pietrowska
Ekspertka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Play
Katarzyna Tajak-Pietrowska

pr@play.pl

Katarzyna Bonk
Specjalistka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Play
Katarzyna Bonk

pr@play.pl

Filip Żyro
Starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej, Play
Filip Żyro

pr@play.pl

Ewa Sankowska-Sieniek
Kierowniczka ds. PR, Play
Ewa Sankowska-Sieniek

pr@play.pl

Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

pr@play.pl

informacje o firmie