kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama
Kabaret TV dostępny w największych sieciach kablowych
Rośnie popularność Kabaret TV. Kanał właśnie wszedł do oferty trzech nowych sieci kablowych - Telewizji od Orange, Inea i T-Mobile. W planach jest dalsze rozszerzanie zasięgu i rozwój oferty programowej.
Wirtualna Polska uruchomiła Kabaret TV 2 kwietnia tego roku. To kanał telewizyjny w pełni poświęcony rozrywce i pierwsza tego typu stacja w Polsce. Jej widzowie mogą oglądać swoje ulubione kabarety przez 24 godziny na dobę. Kabaret TV od razu trafił do oferty UPC/Play i sieci Toya, a teraz jest dostępny także w telewizji od Orange, Inea i T-Mobile.
— To, że Kabaret TV wchodzi do oferty kolejnych sieci kablowych, świadczy o jego rosnącej popularności i wyjątkowym miejscu na rynku. Zauważamy duże zainteresowanie tematyką kabaretów wśród widzów i stale rosnącą oglądalność kanału, który zadebiutował na rynku zaledwie kilka miesięcy temu. Dobre wyniki motywują nas do dalszej pracy nad rozwojem jego oferty — mówi Agnieszka Gajzler, dyrektor zarządzająca w Telewizji WP.
W ramówce Kabaret TV są 3 główne cykle: „Mistrzowie Kabaretu”, „1,2,3…Kabaret!” oraz „Kabaret na żądanie”. Występują w nich znane i lubiane formacje: Kabaret Smile, Kabaret Chyba, Kabaret Hrabi, Nowaki, a także Ani Mru Mru, Kabaret Moralnego Niepokoju, Jurki, Czesuaf i Paranienormalni.
Stacja Kabaret TV jest dostępna w dekoderach UPC na pozycji 44, Play na pozycji 53, Toya na pozycji 47, a także w telewizji od Orange na kanale 49, T-Mobile na 41 oraz Inea na kanale 31. Stworzono również specjalną stronę internetową - kabarettv.pl, na której można znaleźć m.in. szczegóły dotyczące ramówki i programów.
Według Nielsen Audience Measurement kanał Kabaret TV we wrześniu miał udział w oglądalności w grupie komercyjnej 0,14% SHR, co oznacza wzrost o 79% vs sierpień.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
Justyna Łukasiewicz
justyna.lukasiewicz@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.