sport zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

[News] EA SPORTS FC™ Mobile świętuje pierwszą rocznicę, wprowadzając rozszerzoną aktualizację do sezonu 24/25 oraz nowe wydarzenie w grze

24.09.2024 | Electronic Arts

REDWOOD CITY, Kalifornia – 24 września 2024 – Dziś Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) świętuje pierwszą rocznicę wprowadzenia na rynek EA SPORTS FC™ Mobile, która będzie dostarczać fanom jeszcze więcej możliwości rozgrywki dzięki obszernej aktualizacji sezonu 24/25. EA SPORTS FC Mobile daje możliwość gry w dowolnym miejscu, oferując realistyczne wrażenia z największych piłkarskich rozgrywek. Gracze mogą wcielić się w ponad 18 000 zawodników, reprezentujących ponad 690 drużyn z ponad 30 lig, w tym największe kluby i gwiazdy światowego futbolu. Nowa aktualizacja wprowadza wiele ekscytujących zmian, a obecni gracze mogą przenieść swoje postępy do nowego sezonu.

„Dziś rozpoczyna się sezon 24/25 w EA SPORTS FC™ Mobile, co stanowi przełomowy moment i wyznacza kierunek dalszego rozwoju. Kontynuujemy udoskonalanie wciągającego mobilnego doświadczenia piłkarskiego z autentycznością i jakością, z jakich znana jest seria EA SPORTS FC. Wchodząc w drugi rok, jesteśmy gotowi dostarczać innowacyjne i angażujące doświadczenia dla globalnej społeczności FC i nie możemy się doczekać, aż gracze wkroczą na boisko i będą cieszyć się wydarzeniem rocznicowym” – powiedział Lawrence Koh, wiceprezes i dyrektor generalny EA SPORTS FC™ Mobile.

Wydarzenie rocznicowe w EA SPORTS FC™ Mobile oferuje atrakcyjne cotygodniowe nagrody za logowanie, a także możliwość powrotu do minionych sezonów poprzez rozgrywanie meczów i gier zręcznościowych. W każdym tygodniu, gracze mogą zdobywać punkty, które następnie wymieniają na rocznicowe tokeny, odblokowujące unikalne mecze i nową zawartość. Sekcja galerii zapewnia codzienne nagrody za logowanie i przedstawia nagrody, które można zdobyć w trakcie wydarzenia, wraz z imponującą gamą nowych i znanych ikon, bohaterów i nowych nabytków klubów.

Football Centre

Wprowadzenie nowego Football Centre wzbogaca doświadczenie gry w EA SPORTS FC™ Mobile, oferując aktualne treści oparte na rzeczywistych wydarzeniach piłkarskich. To sezonowe wydarzenie zawiera rozdział What’s New, w którym można zdobywać specjalne przedmioty, takie jak zawodnicy kategorii Moments i End-of-an-Era, upamiętniających wyjątkowe piłkarskie momenty. Natomiast segment Match Focus obejmuje kluczowe mecze i wymiany Showdown, odzwierciedlające prawdziwe rywalizacje, nagradzając punkty Football Centre i ulepszając zawodników w zależności od wyników spotkań.

Tryb Club Challenge

W trybie Club Challenge gracze mogą wcielić się w swoje ulubione drużyny z LALIGA EA SPORTS i Premier League, z pełnymi, autentycznymi składami. Club Challenge to tryb PvP, w którym gracze rywalizują w meczach jeden na jeden z innymi użytkownikami. Postępy w tym trybie pozwalają zdobywać cenne nagrody do Ultimate Team, takie jak karty zawodników i klejnoty. Aby zwiększyć realizm i emocje w rozgrywkach, EA SPORTS FC™ Mobile wprowadza nowe, immersyjne elementy transmisji meczów dla LALIGA EA SPORTS oraz Premier League, w tym nowy zespół komentatorów anglojęzycznych, wyjścia drużyn na boisko, oprawy graficzne, trofea i wiele innych.

Szczegółowe informacje oraz najnowsze aktualizacje dotyczące EA SPORTS FC™ Mobile,  można znaleźć na oficjalnej strony internetowej oraz za pośrednictwem kanałów społecznościowych na platformach Instagram, X i YouTube. Grę można pobrać z App Store oraz Google Play Store.

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.