wydarzenia nauka/edukacja/szkolenia

Pierwsza edycja „Szefa dla Młodych Talentów" w nowej odsłonie dobiegła końca

W szkoleniowo – edukacyjnym cyklu zorganizowanym przez sieć hurtowni MAKRO Polska wzięło udział 12 uczniów szkół gastronomicznych, wyłonionych podczas zeszłorocznych konkursów kulinarnych. Nagrodą były warsztaty pod okiem ekspertów oraz staże w renomowanych restauracjach. Kolejna edycja rozpoczyna się już niebawem.

 

Zwieńczeniem programu pierwszej edycji cyklu szkoleniowo – edukacyjnego zorganizowanego w ramach projektu „Szef dla Młodych Talentów" była uroczysta kolacja. Wydarzenie odbyło się 5 września w krakowskiej Akademii Inspiracji MAKRO. Za przygotowanie dań odpowiadało 12 młodych adeptów kulinarnych, wyłonionych podczas zeszłorocznych konkursów kulinarnych. Podali gościom między innymi: carpaccio z arbuza, pierś z kaczki z puree z topinamburu z sosem jeżynowym i konfitowanymi jabłkami czy krem z palonej czekolady z żelką gruszkową.

 

W kolacji uczestniczyły rodziny laureatów, ich nauczyciele, mentorzy oraz przedstawiciele sieci hurtowni MAKRO Polska i Akademii Inspiracji MAKRO. Uczestnicy otrzymali certyfikaty oraz pamiątkowe książki. 

 

– Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy i dziękujemy za wspólnie spędzony czas. Z niecierpliwością czekamy, aż zdobędą polski rynek gastronomiczny – mówi Dorota Nagadowska, Menadżer Pionu Ludzie i Kultura ds. Rozwoju Talentów i Akademii Inspiracji MAKRO. – Cieszymy się, że możemy wspierać utalentowaną, pełną pasji młodzież – dodaje. 

 

Kolejna edycja programu startuje 24 września. Jego uczestnicy zostaną wyłonieni podczas konkursu kulinarnego. Laureaci wezmą udział w warsztatach oraz szkoleniach w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO.

 

Więcej informacji na temat „Szefa dla Młodych Talentów" jest dostępnych na stronie: https://www.facebook.com/szefdlamlodychtalentow

 

O „Szefie dla Młodych Talentów"

 

„Szef dla Młodych Talentów" to inicjatywa prowadzona przez MAKRO oraz Akademię Inspiracji MAKRO. Celem projektu jest wsparcie przyszłych szefów kuchni – uczniów szkół gastronomicznych, którzy stawiają pierwsze kroki w swojej karierze. Program od lat tworzony jest we współpracy z nauczycielami szkół gastronomicznych.

kontakt dla mediów
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych, MAKRO Polska
Michał Skup

michal.skup@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Skup
Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych, MAKRO Polska
Michał Skup

michal.skup@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl