sport zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

[Materiał z rozgrywki] NHL 25 daje graczom większą kontrolę na lodzie dzięki technologii ICE-Q

06.09.2024 | Electronic Arts

REDWOOD CITY, Kalifornia – 6 września 2024 r. – Po zeszłotygodniowej zapowiedzi gry, NHL 25 EA SPORTS z przyjemnością zaprasza graczy do obejrzenia pierwszego filmu z serii Deep Dive.

W dzisiejszym materiale szczegółowo zaprezentowano innowacje w rozgrywce NHL 25, ukazując, jak hokej w tej edycji odradza się na nowo. Dzięki nowemu, opartemu na logice systemowi ICE-Q gracze zyskują pełną kontrolę nad każdym centymetrem lodowiska. Od ulepszonego systemu jazdy na łyżwach, przez zaawansowaną sztuczną inteligencję zawodników sterowanych przez CPU, aż po realistyczne reakcje graczy – każdy element ICE-Q zapewnia jeszcze większy realizm w NHL 25.

Next-Gen Vision Control

Next-Gen Vision Control to nowa wersja systemu jazdy na łyżwach w trybie Chel, wprowadzająca znaczące usprawnienia w sposobie poruszania się po lodzie. Umożliwia bardziej precyzyjne manewrowanie i kontrolę nad ruchami gracza. Dodatkowo system pozwala efektywnie wykorzystywać wąskie przestrzenie, by przeciąć linię ruchu rywala i oddać precyzyjny strzał.

Kiedy tryb Next-Gen Vision Control jest aktywny, a gracz znajduje się w strefie ofensywnej z krążkiem, to jego ruchy są teraz skupione na bramce. Zawodnicy mogą poruszać ciałem na wiele sposobów, by zdobyć bramkę, dostrzec niekrytego kolegę z drużyny lub zachować posiadanie krążka, przemieszczając się po strefie.

Gdy zawodnik nie posiada krążka, system pozwala mu precyzyjniej śledzić jego ruchy, ułatwiając odbieranie podań i tworząc okazje do zręcznościowego one-timera. Ta kluczowa innowacja zapewnia bardziej płynne i realistyczne doświadczenie jazdy na łyżwach, które wygląda i odczuwa się autentycznie.

Ulepszona SI

Ulepszona sztuczna inteligencja rewolucjonizuje NHL 25 dzięki gruntownej przebudowie systemu AI zawodników. Gracze sterowani przez CPU zyskali teraz większą świadomość i wyższą inteligencję, co przekłada się na lepsze pozycjonowanie na lodzie oraz sprawniejsze rozumienie gry. Ta innowacja wprowadza płynniejszą rozgrywkę i pozwala graczom na wykonywanie zagrań w bardziej realistyczny sposób.

Strategie Chel’s In-Zone, takie jak Behind the Net, Overload i Crash the Net, zostały ulepszone, dzięki czemu umożliwiają zawodnikom lepsze wykorzystanie wolnych przestrzeni, a to ułatwia odbiór krążka i zwiększa zagrożenie ofensywne. Rush Plays są teraz bardziej realistyczne, a gracze sterowani przez AI intuicyjnie czytają grę, szukają otwartej przestrzeni, zamiast mechanicznie uderzać w daleki słupek.

Reactive Actions

Dawno minęły czasy, gdy gracze nieporadnie plątali się po lodowisku i wpadali na siebie. Dzięki systemowi Reactive Actions nowe animacje unikania kolizji pozwalają zawodnikom płynnie prześlizgiwać się obok siebie i szukać miejsca na przyjęcie krążka niczym prawdziwi profesjonaliści. Obrona stała się bardziej dynamiczna dzięki wprowadzeniu specjalnych zwrotów, które umożliwiają graczom błyskawiczne obroty i skuteczne zamykanie przestrzeni kijem. Zawodnicy będą także instynktownie blokować strzały lub podania nogami, a ofensywni koledzy z drużyny opuszczą kije w strefie podań, gdy poczują, że znajdują się w odpowiedniej pozycji.

Te ulepszenia sprawiają, że zawodnicy są bardziej świadomi sytuacji na lodzie i reagują na wydarzenia w czasie rzeczywistym.

Oparte na umiejętnościach one-timery

Moc systemu ICE-Q oraz zdolność gry do tworzenia rzeczywistych okazji bramkowych pozwoliły wprowadzić nowe, oparte na umiejętnościach jednorazowe zdarzenia, które prowadzą do ekscytujących hokejowych momentów.

One-timery zyskują nową dynamikę dzięki wskaźnikowi w grze, który bazuje na otwartości oraz pozycji napastnika na lodzie. Po zidentyfikowaniu takiej okazji gracze mogą precyzyjnie podać krążek, aby przygotować strzał z wykorzystaniem wszelkich swoich umiejętności. Taki strzał, wykonany z doskonałym wyczuciem czasu i precyzją, znacząco zwiększa szansę na zdobycie bramki.

Materiały prasowe można pobrać tutaj lub w serwisie EA Press Portal tutaj.

W nadchodzących tygodniach udostępnimy więcej informacji, w tym szczegóły dotyczące prezentacji oraz trybów rozgrywki. Śledź nasze aktualizacje, aby dowiedzieć się więcej o NHL 25 i odkryć, jak ta edycja rewolucjonizuje hokej.

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.