sport styl życia towary konsumpcyjne
PUMA i Borussia Dortmund prezentują strój wyjazdowy na sezon 2024 i 25
Warszawa, 2 września 2024 – Firma PUMA i Borussia Dortmund zaprezentowały wyjazdowy strój klubowy na sezon 2024/25, mający promować różnorodność i zaangażowanie społeczne.
Klubowe przesłanie, „United by Borussia”, zostało wcielone w życie w postaci koszulek wyjazdowych na sezon 2024/25. Strój promuje różnorodność występującą w klubie i nieustanną walkę z rasizmem, antysemityzmem, wrogością wobec osób LGBTQ+, seksizmem i dyskryminacją, by w ten sposób wspierać każdego członka społeczeństwa.
Najnowsza koszulka Borussii Dortmund to klasyczna czarna baza z żółtym środkiem, logo PUMA i naszywką klubową. Ma okrągły kołnierzyk pod szyją i czarne paski owinięte w poprzek koszulki. Do zestawu należą również czarne skarpetki i spodenki, które uzupełniają strój.
Carsten Cramer, dyrektor zarządzający Borussii Dortmund, powiedział: „Zestaw wyjazdowy na ten sezon jest dla nas bardzo ważny i wyjątkowy. Pokazuje, że jesteśmy zaangażowani w różnorodność i integrację zarówno na boisku, jak i poza. »United by Borussia« to nie tylko slogan – postępujemy zgodnie z nim”.
Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, dodał: „Zestaw wyjazdowy 2024/25 jest przykładem zaangażowania Borussii Dortmund w nawiązywanie więzi z szerokim gronem fanów. Chcieliśmy stworzyć koszulkę, która wyraża wartości klubu. Ten komplet został zaprojektowany, aby docenić każdego kibica i promować jedność w społeczności”.
Zestaw wyjazdowy na sezon 2024/25 jest dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic została wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.
Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie firmy PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.
Zestaw wyjazdowy Borussii Dortmund będzie dostępny w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w oficjalnych sklepach Borussii Dortmund, na stronie bvbonlineshop.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 30 sierpnia 2024 r.
ZDJĘCIA:
BVB Strój Wyjazdowy Zdjęcia Zawodników
BVB Strój Wyjazdowy Zdjęcia Produktu
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/FXLvyT_favQ
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.