PUMA i AC Milan przedstawiają trzeci zestaw strojów na sezon 2024 i 25
Warszawa, 22 sierpnia 2024 – Firma PUMA i AC Milan zaprezentowały trzeci zestaw stroju klubowego na sezon 2024/25. Jest on odzwierciedleniem kultowego stylu drużyny, wyrażającego ducha Milanu.
Kultura AC Milan wyraża się w kreatywności i wyrazistych kolorach. Najnowszy trzeci zestaw to powiew świeżości, wprowadza nowe barwy na boisko. Unikalny komplet na sezon 2024/25 jest w kolorze szarym, z miętowym kołnierzykiem i rękawami oraz detalami w kolorze winogronowym – w tym jednokolorowym herbem klubu – co odzwierciedla charakterystyczny styl Milanu.
Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, powiedział: „Trzeci zestaw 2024/25 odzwierciedla unikalną mieszankę tradycji i innowacji, która definiuje AC Milan i stanowi integrację z młodymi fanami klubu. Naszym celem było stworzenie koszulki, która będzie się wyróżniać, zachowując jednocześnie tożsamość klubu. Ten zestaw odzwierciedla odwagę i ducha Milanu”.
Maikel Oettle, dyrektor handlowy AC Milan, skomentował: „Nowy, trzeci zestaw opracowany przez PUMA jest potwierdzeniem tego, co oznacza bycie reprezentantem Mediolanu – innowacyjność, elegancję i głębokie połączenie z tradycją naszego miasta. Jesteśmy podekscytowani widokiem zarówno zawodników, jak i fanów przywdziewających te barwy, reprezentujące nowoczesną odsłonę tożsamości klubu. Współpraca z PUMA pozwala nam na dalsze poszerzanie możliwości nie tylko w zakresie stylu, ale także ekologii, ponieważ naszym celem jest bycie przykładem zarówno na boisku, jak i poza nim”.
Trzeci zestaw w sezonie 2024/25 jest dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.
Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.
Firma PUMA i klub AC Milan dzięki technologii RECYS po raz pierwszy wykonają nadruki nazwisk i numerów na każdej koszulce w sposób, który pozwoli na pełen recykling. Jest to dalszy krok PUMA i AC Milan w kierunku realizacji celów zrównoważonego rozwoju, gdyż nieustannie starają się one działać na rzecz bardziej proekologicznej przyszłości.
Nowy trzeci zestaw AC Milan na sezon 2024/25 zostanie zaprezentowany na boisku podczas meczu pierwszej drużyny AC Milan z Parmą na Stadio Ennio Tardini 24 sierpnia.
Trzeci zestaw strojów AC Milan jest dostępny w sklepach PUMA, na PUMA.com, w oficjalnych sklepach AC Milan, na store.milan.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od czwartku 22 sierpnia.
ZDJĘCIA:
Trzeci Zestaw AC Milan Zdjęcia Zawodników
Trzeci Zestaw AC Milan Zdjęcia Produktu
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/muLgv4xi4Fo
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.