wydarzenia ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Ogłoszony został program festiwalu Golden Drum

21.08.2024 | Golden Drum

Festiwal Golden Drum wraca do swoich korzeni i w tym roku odbędzie się w malowniczym mieście Portorož w Słowenii, gdzie trzy dekady temu miała miejsce pierwsza edycja tego wydarzenia. W tym roku Golden Drum obchodzi swoje 30-lecie, a program jest naprawdę wyjątkowy. Każdy znajdzie coś dla siebie: będą wykłady edukacyjne, inspirujące sesje i możliwość nawiązania cennych kontaktów. Na scenie pojawią się światowej klasy eksperci, więc uczestnicy będą mieli mnóstwo okazji do nauki i czerpania inspiracji.

Na żywo w dniach 9 i 10 października w Portorož w Słowenii

Pełny karnet zapewnia nieograniczony wstęp na wszystkie wydarzenia festiwalu. Obejmuje on Warming up Party organizowane 9 października przez Radio Capris w News Café Bernardin, co stanowi wspaniały wstęp do tego wyjątkowego wydarzenia.

Uczestnicy festiwalu 10 października będą mogli wziąć udział w serii festiwalowych sesji. Będą one prowadzone przez wybitnych prelegentów oraz przewodniczących jury, którzy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą kreatywności. Punkt kulminacyjny festiwalu stanowi długo wyczekiwana gala wręczenia nagród, sponsorowana przez Mastercard, a zaraz po niej odbędzie się wielki finał na The Golden Star Party w Caffe Teater w Piranie – idealna okazja do docenienia kreatywności i zakończenia festiwalu w niezwykłej atmosferze.

Wstępny program przedstawiony

Na scenie Golden Drum wystąpi Aidis Dalikas, Head of Creative Performance w Aleph Group oraz współzałożyciel The C School. Podczas swojej prezentacji omówi kluczowe problemy, z jakimi borykają się dzisiaj agencje, takie jak stopniowe obniżanie standardów oceny oraz odpływ talentów. Dalikas naświetli także, w jaki sposób docenianie ludzi i partnerstw może pomóc pokonać te przeszkody.

Adam Kerj, Chief Creative Officer w Accenture Song Europe oraz przewodniczący jury Creative Business Excellence, podejmie temat kreatywności jako podstawy wszystkich przełomowych pomysłów i pokaże, w jaki sposób ludzka pomysłowość odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie technologicznym.

Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer i Corporate Officer w Hakuhodo, założyciel Hakuhodo Kettle oraz przewodniczący jury Omni-Channel, zajmie się tematem złożoności współczesnych wyzwań, z którymi zmagają się klienci i społeczeństwo. Podczas swojej sesji zaprezentuje, jak zgłębianie kultur lokalnych społeczności może inspirować do innowacyjnych globalnych rozwiązań.

Pum Lefebure, współzałożycielka i Chief Creative Officer w Design Army oraz przewodnicząca jury Craft Drum, omówi potężną zdolność projektanta do jednoczenia ludzi, podejmowania dialogu i inspirowania do działania. Jej sesja „Projektowanie z myślą o wpływie i działaniu” (Design for Impact and Action) zilustruje, jak twórcze przedsięwzięcia mogą wywierać trwały wpływ na społeczności i być katalizatorem pozytywnych zmian.

Janet Levine, Global Head of Invention w Mindshare i przewodnicząca jury Creative Media Excellence, zabierze nas do medialnej utopii. Nakreśli wyobrażenie przyszłości mediów i marketingu w różnych utopijnych krainach i wspomni o strategicznych zmianach, które marketingowcy mogą wdrożyć, aby zabezpieczyć swoje biznesy w obliczu wyzwań branżowych.

Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer i President Creative of Cheil w Cheil Worldwide, podzieli się z uczestnikami odkryciami z zakresu psychologii pokazującymi, że kreacja bazująca na emocjach prowadzi do sukcesu, przedstawi też zaskakujące spostrzeżenia na temat postrzegania marki i skuteczności reklamy.

Jay Richards, CEO Imagen Insights, nakreśli obraz znaczących zmian w zachowaniach konsumentów wynikających z podejścia pokolenia Alfa i ich konsekwencje dla marek i agencji.

Katie Sterling, Advisory Director w WARC, skupi się na sile kreatywności i konsekwencji jej wykorzystania w reklamie. Wskaże, dlaczego ambitne cele często nie są osiągane, oraz omówi, jak z sukcesem pogodzić spójną strategię z nowatorską realizacją.

Riku Vassinen, CEO of Hasan & Partners, podda obserwacji obsesję branży na punkcie nadmiernie ambitnych celów marki, skutkujących często utratą skupienia na punkcie docelowym. Przedstawi najbardziej zrównoważone sposoby budowania trwałych marek – bazujące na dołączeniu kreatywności i humoru do działań firmy.

Guy Wieynk, globalny CEO AnalogFolk Group i prezes jury One-Channel Drum, przedstawi potencjał kryjący się w przedstawicielach dynamicznego, kreatywnego tygla Europy Wschodniej. W swoim wykładzie zatytułowanym „Odkrywanie kreatywności: Przyjmowanie różnorodności w Europie Wschodniej” (Unveiling Creativity: Embracing Diversity in Eastern Europe) Guy podkreśli kluczowe znaczenie inkluzywności w sztuce jako elementu kształtującego lepszą przyszłość.

Nazwiska kolejnych prelegentów zostaną ogłoszone wkrótce.

Konkurs Golden Drum: termin zgłoszeń przedłużony do 4 września 2024

Jury Golden Drum przedłuża termin zgłoszeń do konkursu do 4 września 2024 roku. Można przedłożyć wszystkie projekty, które zostały wyemitowane, opublikowane lub wdrożone po raz pierwszy w okresie od 22 sierpnia 2023 roku do 21 sierpnia 2024 roku.

W ramach festiwalowych prezentacji wprowadzona zostaje nowa kategoria B2B w sekcji Creative Business Excellence, co daje firmom nowe możliwości pokazania swoich osiągnięć w zakresie radzenia sobie z dynamicznymi wyzwaniami branżowymi. Kategorie w tej grupie obejmują szereg inicjatyw skoncentrowanych na B2B, takich jak B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling. Sprawdź wszystkie nowości konkursowe tutaj.

Wszyscy uczestnicy mogą zgłosić się do sekcji Game Changer, która zajmuje się kampaniami kwestionującymi tradycyjne sposoby reklamy. Jest to jedyna grupa w głównym konkursie otwarta dla uczestników z całego świata.

Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe i produkcyjne, firmy medialne oraz inni twórcy z 42 krajów mogą zgłaszać swoje projekty do sześciu różnych sekcji konkursowych: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Media Excellence Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.

Golden Drum z dumą informuje, że jest uwzględniony w WARC Creative Rankings, a od tego roku także w The Drum World Creative Rankings.

Więcej o konkursie Golden Drum można przeczytać tutaj.

Konkurs Young Drummers otwarty do 9 września

Wszyscy młodzi twórcy z całego świata, mający mniej niż 30 lat są zaproszeni do sprawdzenia swoich umiejętności w konkursie Young Drummers 2024, corocznym wydarzeniu organizowanym we współpracy ze Słoweńską Izbą Turystyczną.

Tegoroczne hasło festiwalu brzmi Nie możesz przeliterować Slovenia bez love, dlatego musisz ją pokochać (You can’t spell Slovenia without love and that is why you must love it). Organizatorzy zachęcają twórców do przygotowania najbardziej kreatywnego plakatu podejmującego ten temat.

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 euro oraz karnet uprawniający do udziału we wszystkich wydarzeniach 30. edycji Festiwalu Golden Drum. Także wszyscy autorzy prac zakwalifikowanych do finału zostaną nagrodzeni wejściówkami na festiwal.

Termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Young Drummers upływa 9 września 2024 roku.

Więcej informacji na temat konkursu Young Drummers znajdziesz tutaj.

Najważniejsze informacje o festiwalu

Data i miejsce festiwalu: 9–10 października 2024 r., Grand Hotel Bernardin, Portorož, Słowenia

Termin zgłoszeń: 21 sierpnia 2024 r., 23.59 CET

Termin zgłoszeń w ramach Super Early Bird: 28 czerwca 2024 r.

Ogłoszenie listy prac zakwalifikowanych do konkursów Golden Drum: 2 października 2024 r., 8.:00 CET

Gala rozdania nagród Golden Drum: 10 października 2024 r.

System zgłoszeń: https://engine.goldendrum.com/

Opłaty konkursowe: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices

Opłaty za wstęp: https://goldendrum.com/attend/delegate-fees

informacje o firmie

Materiały dla mediów

Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials

Dodatkowe informacje:

e-mail: press@goldendrum.com

Numer telefonu: +386 1 439 60 50

Media społecznościowe:

Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/

Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/

Twitter: https://twitter.com/golden_drummer

YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival

__________________________________________________________________________________

Informacje o GOLDEN DRUM

Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje nowej Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według zasad, tańcząc jednocześnie w rytm uderzeń własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings i znajduje się w rankingu The Drum World Creative Rankings.

załączniki

informacje o firmie

Materiały dla mediów

Obrazy do pobrania: https://goldendrum.com/press/media-materials

Dodatkowe informacje:

e-mail: press@goldendrum.com

Numer telefonu: +386 1 439 60 50

Media społecznościowe:

Instagram: https://www.instagram.com/goldendrum/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/golden-drum-international-festival-of-creativity/

Facebook: https://www.facebook.com/GoldenDrumFestival/

Twitter: https://twitter.com/golden_drummer

YouTube: https://www.youtube.com/user/GoldenDrumFestival

__________________________________________________________________________________

Informacje o GOLDEN DRUM

Od samego początku festiwalowi Golden Drum przyświecała misja tworzenia wydarzenia dla przedstawicieli branży kreatywnej z miejsc, które w tamtym czasie określano jako kraje nowej Europy. Trzydzieści lat temu nauczyliśmy się postępować według zasad, tańcząc jednocześnie w rytm uderzeń własnego bębna. W świecie reklamy zasady nie stanowią wytycznych; są płótnem dla naszego artystycznego buntu. Szanujemy je, rozumiemy, a następnie przekształcamy w niezapomniane dzieło. Festiwal Golden Drum jest jednym z siedmiu regionalnych konkursów, które są uwzględniane w ramach rankingów WARC Rankings i znajduje się w rankingu The Drum World Creative Rankings.