sport towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
PUMA i Borussia Dortmund prezentują trzeci zestaw na sezon 2024 i 2025, który upamiętnia Weisse Wiese
Warszawa, 9 sierpnia 2024 – firma PUMA i Borussia Dortmund zaprezentowały dziś trzeci zestaw strojów na sezon 2024 i 2025. Jest to specjalna koszulka, która ma uhonorować pierwsze boisko BVB na Borsigplatz, gdzie rozpoczęła się klubowa historia w 1909 roku.
To nie tylko zwykły strój, ale także odniesienie do historii, dzięki której można powrócić do przeszłości BVB. Upamiętnia 100-lecie istnienia pierwszego w historii klubu boiska domowego Borussia-Sportplatz, wcześniej znanego jako Weisse Wiese. Koszulka ma niestandardowy wzór z charakterystycznych białych liści, które przyniosły stadionowi miano Weisse Wiese.
Całkowicie biała klasyczna koszulka ma czarny kołnierzyk i wykończenia rękawów z żółtymi detalami oraz czarne logo. Zestaw uzupełniają białe spodenki i skarpetki.
Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, przekonuje: „Trzeci zestaw na sezon 2024/25 prezentuje nowy, elegancki wygląd dla Dortmundu z klasycznymi detalami, które upamiętniają pierwotną siedzibę Borussii Dortmund, oraz białymi liśćmi na koszulce, nazywanymi Weisse Wiese. Chcieliśmy oddać hołd historii i tradycji klubu oraz jego kibicom”.
Trzeci zestaw na sezon 2024/25 będzie dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.
Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.
Nowy trzeci zestaw Borussii Dortmund na sezon 2024/25 po raz pierwszy zostanie zaprezentowany na boisku podczas gry BVB z Aston Villą 10 sierpnia w specjalnym przedsezonowym meczu towarzyskim.
Zestaw Borussia Dortmund Third będzie dostępny w sklepach PUMA, na PUMA.com, w oficjalnych sklepach Borussia Dortmund, na bvbonlineshop.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 9 sierpnia.
ZDJĘCIA:
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/hSZLN_FmTtQ
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.