sport media/marketing/reklama

PUMA i Manchester City wprowadzają strój wyjazdowy na sezon 2024 i 2025 inspirowany zwycięstwem z 1999 roku

08.08.2024 | Puma

Warszawa, 8 sierpnia 2024 – firma PUMA i Manchester City zaprezentowały dziś zupełnie nowy zestaw wyjazdowy na sezon 2024/2025. Z okazji 25. rocznicy jednego z najbardziej legendarnych momentów w historii klubu stworzono strój, który nawiązuje do koszulki noszonej podczas meczu z 30 maja 1999 roku, kiedy City w spektakularnym stylu pokonało Gillingham w finale play-off drugiej ligi.

Historia Manchesteru City obfituje w momenty pełne determinacji i niezłomności, a finał play-off z 1999 roku jest świadectwem tego ducha. Drużyna City przegrywała dwoma bramkami, a ostatecznie zwyciężyła w rzutach karnych, po tym jak Paul Dickov wyrównał punktację w 95. minucie i doprowadził do dogrywki. Aby uhonorować ten kultowy mecz, który zapisał się w sercach fanów Manchesteru City, PUMA przywraca kultową wersję granatowej koszulki z neonowo-żółtymi pionowymi paskami i z charakterystycznymi detalami na kołnierzyku oraz rękawach.

Paul Dickov, ambasador klubu Manchester City, powiedział:To fantastyczne widzieć tegoroczny zestaw wyjazdowy. Zwycięstwo w finale play-off w 1999 roku nadal pozostaje wyjątkowym momentem dla mnie i fanów City na całym świecie i wiem, że strój z tego dnia jest pamiętany nawet przez tych, którzy tam byli. To wspaniały gest ze strony klubu i PUMA, aby upamiętnić tę okazję tegorocznym zestawem wyjazdowym”.

Marco Mueller, starszy kierownik ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, dodał: „Ten zestaw symbolizuje decydujący moment w historii Manchesteru City oraz niezłomnego ducha jego fanów. Naszym celem było stworzenie koszulki, która oddaje cześć historii, a jednocześnie wykorzystuje najnowsze technologie sportowe, aby sprostać potrzebom dzisiejszych zawodników i kibiców. Jesteśmy dumni, że możemy przywrócić projekt, który ma tak duże znaczenie, i zrobić to w sposób ekologiczny”.

Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.

Zestaw wyjazdowy 2024/2025 będzie dostępny zarówno w wersji autentycznej, jak i repliki. Koszulka Authentic, noszona przez m.in. Jacka Grealisha, Kyle’a Walkera i Aleksę Greenwood, jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wsparcie na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.

Zestaw wyjazdowy Manchester City będzie można kupić w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w City Stores (Etihad Stadium, Arndale Centre, Rockefeller Center i Yas Mall), na stronie mancity.com/shop oraz u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 8 sierpnia.

ZDJĘCIA:

Manchester City Zestaw Wyjazdowy Zawodnicy

Manchester City Zestaw Wyjazdowy

WIDEO:

YouTube: https://youtu.be/gVjYJmnfFGg

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.