sport styl życia

PUMA i Manchester City zaprezentowały trzeci zestaw strojów na sezon 2024 i 25

29.07.2024 | Puma

Warszawa, 29 lipca, 2024 – Firma PUMA i Manchester City zaprezentowały zupełnie nowy, trzeci zestaw koszulek na sezon 2024/25. Klasyczny bordowy strój z metalicznymi, złotymi elementami, przedstawiony fanom w Nowym Jorku reprezentuje nieustanny ruch na boisku i oddaje ducha ciągle rozwijającego się klubu.

Nowy zestaw honoruje dynamiczną historię klubu. Statek z herbu Manchesteru City, symbol ich bogatej historii, został wykorzystany do stworzenia stonowanej grafiki reprezentującej przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość drużyny.

Marco Mueller, starszy kierownik ds. zarządzania linią produktów w PUMA Teamsport Apparel, powiedział: „Trzeci zestaw na sezon 2024/25 jest odzwierciedleniem ciągłego parcia do przodu, a także Manchesteru City. Naszym celem było stworzenie koszulki, która oddaje istotę tego klubu. Ten wyjątkowy strój odzwierciedla nieustającą motywację i ambicję, które definiują Manchester City i jego kibiców. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać City na ich drodze dzięki zestawowi, który łączy innowacyjny design ze zrównoważonymi rozwiązaniami”.

Nowy, trzeci zestaw został zaprezentowany podczas przedsezonowego tournée pierwszej drużyny Manchester City po USA: w trakcie ekscytującego wydarzenia „Block Party” na skrzyżowaniu 49 Ulicy i 5 Alei w Nowym Jorku. Impreza odbyła się we współpracy z PUMA Hoops, na specjalnie zaprojektowanym boisku. Wśród gości znaleźli się między innymi Jack Grealish, Pep Guardiola, Erling Haaland i Oscar Bobb, którzy mieli okazję zobaczyć koszykarski pokaz z udziałem dwukrotnego mistrza NBA we wsadach Maca McClunga. Aby uczcić połączenie dwóch różnych dyscyplin sportu, PUMA i Manchester City stworzyły również zaprezentowane podczas imprezy koszykarskie koszulki Manchester City w barwach domowych i wyjazdowych.

Nuria Tarré, dyrektor ds. marketingu i wrażeń kibiców w klubie Manchester City, powiedziała: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy zaprezentować trzeci zestaw na sezon 2024/25 wraz z naszym partnerem PUMA. Możliwość przedstawienia tego stroju w Nowym Jorku, w ramach naszej imprezy »Block Party«, wraz z trenerem drużyny Pepem Guardiolą i zawodnikami, jest niezwykle ekscytująca dla klubu i stanowi część naszej strategii dostarczania autentycznych wrażeń naszym fanom z całego świata”.

„Ściśle współpracujemy z marką PUMA, aby projektować zestawy, które czerpią inspirację od naszych fanów i historii, integrując tym samym kluczowe wartości marki w nowoczesny i elegancki sposób. Mamy nadzieję, że kibice będą zadowoleni z premiery” – dodała.

Manchester City 27 lipca zagra z innym klubem PUMA AC Milan na Yankee Stadium, a oba kluby zintegrują się z lokalną społecznością Nowego Jorku.

We współpracy z PUMA kluby zorganizują wspólną sesję piłkarską w Sofive Meadowlands w ramach inicjatywy „City and Milan for Change”. Projekt ma na celu zainspirowanie kolejnego pokolenia młodych piłkarzy w rejonie Nowego Jorku, a także wykorzystanie siły piłki nożnej do jednoczenia społeczności na całym świecie. PUMA jako oficjalny partner – zarówno City, jak i AC Milan – wspomogła wydarzenie społeczne i przekaże dzieciom biorącym w nim udział stroje i obuwie Manchester City i AC Milan.

Oprócz spotkania ze społecznością oba kluby wezmą udział w specjalnym wydarzeniu w ramach sobotniego turnieju przedsezonowego.

Trzeci zestaw na sezon 2024/25 będzie dostępny zarówno w wersji Authentic, jak i Replica. Koszulka Authentic, noszona m.in. przez Jacka Grealisha, Jessa Parka i Manuela Akanjiego, jest wykonana z tkaniny PUMA ULTRAWEAVE, zaprojektowanej w celu zmniejszenia ciężaru i tarcia, gwarantuje wydajność na najwyższym poziomie. Koszulka Replica ma ten sam charakterystyczny wygląd i bardziej swobodny krój, idealny zarówno na dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom uczucie suchości i wygodę.

Sposób produkcji koszulek odzwierciedla zaangażowanie PUMA w ochronę środowiska. Repliki koszulek są produkowane z zastosowaniem technologii RE:FIBRE, wykorzystującej odpady włókiennicze z recyklingu do tworzenia nowych materiałów bez utraty jakości. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku bardziej cyrkularnego i zrównoważonego procesu produkcji koszulek piłkarskich.

Trzeci zestaw Manchester City jest dostępny w sklepach PUMA, na PUMA.com, mancity.com/shop i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie od 26 lipca.

ZDJĘCIA:

Trzeci Zestaw Manchester City Zdjęcia Zawodników

Trzeci Zestaw Manchester City Zdjęcia Produktu

WIDEO:

YouTube: https://youtu.be/ebfFvjn6x-M

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.

załączniki

kontakt dla mediów
Junior Account Executive, MSL Group
Julia Madusiok

julia.madusiok@publicisgroupe.com

tel: +48 662 110 603

Krzysztof Brodowski
Account Executive, MSL
Krzysztof Brodowski

krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com

tel: 515 114 453

informacje o firmie

PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić trendy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.