sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse
Bezpieczni w domu, samochodzie, szkole i podróży – Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia dostępne online
Bank Pocztowy rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia online. Dzięki współpracy z renomowanym ubezpieczycielem Allianz, klienci Banku Pocztowego oraz wszystkie zainteresowane osoby mogą teraz w prosty sposób nabyć ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne, a wkrótce także szkolne. Wszystkie te usługi są dostępne w pełni zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówek bankowych. Aby skorzystać z oferty wystarczy wejść na stronę internetową Banku Pocztowego lub zalogować się do bankowości internetowej albo aplikacji mobilnej, gdzie w kilku krokach można sfinalizować zakup polisy. Nowa oferta to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów poszukujących szybkich i wygodnych rozwiązań finansowych, które zapewnią im spokój i bezpieczeństwo.
Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia TUiR Allianz Polska S.A., takie jak:
- Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”,
- Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód”,
- Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”,
- Ubezpieczenie szkolne „Strefa NNW Szkolne” (dostępne wkrótce).
- Wdrożenie nowych ubezpieczeń dostępnych online stanowi istotne uzupełnienie oferty naszego Banku dla klientów preferujących proste, zdalne rozwiązania. Dotychczas nie oferowaliśmy możliwości zakupu ubezpieczeń w kanałach cyfrowych. Dzięki współpracy
z Allianz, wprowadziliśmy ofertę ubezpieczeń najpotrzebniejszych w życiu codziennym. Teraz nasi klienci oraz osoby odwiedzające stronę internetową Banku Pocztowego mogą w prosty sposób nabyć potrzebne polisy bez wychodzenia z domu. Wystarczy przejść do zakładki „Ubezpieczenia”, gdzie dostępna jest pełna oferta - informuje Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.
Klienci Banku Pocztowego mogą nabyć ubezpieczenia również poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną. Wystarczy, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej i w Markecie Cyfrowym wybiorą odpowiednią ofertę. Po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy. Osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl