sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse

Bezpieczni w domu, samochodzie, szkole i podróży – Bank Pocztowy wprowadza ubezpieczenia dostępne online

23.07.2024 | Bank Pocztowy SA

Bank Pocztowy rozszerzył swoją ofertę o ubezpieczenia online. Dzięki współpracy z renomowanym ubezpieczycielem Allianz, klienci Banku Pocztowego oraz wszystkie zainteresowane osoby mogą teraz w prosty sposób nabyć ubezpieczenie domu, samochodu, podróżne, a wkrótce także szkolne. Wszystkie te usługi są dostępne w pełni zdalnie, bez konieczności odwiedzania placówek bankowych. Aby skorzystać z oferty wystarczy wejść na stronę internetową Banku Pocztowego lub zalogować się do bankowości internetowej albo aplikacji mobilnej, gdzie w kilku krokach można sfinalizować zakup polisy. Nowa oferta to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów poszukujących szybkich i wygodnych rozwiązań finansowych, które zapewnią im spokój i bezpieczeństwo.

Bank Pocztowy rozszerzył ofertę produktów oferowanych w kanałach zdalnych o ubezpieczenia TUiR Allianz Polska S.A., takie jak:

  • Ubezpieczenie domu lub mieszkania „Mój Dom”,
  • Ubezpieczenie komunikacyjne „Mój Samochód”,
  • Ubezpieczenie podróżne „Moja Podróż”,
  • Ubezpieczenie szkolne „Strefa NNW Szkolne” (dostępne wkrótce).

- Wdrożenie nowych ubezpieczeń dostępnych online stanowi istotne uzupełnienie oferty naszego Banku dla klientów preferujących proste, zdalne rozwiązania. Dotychczas nie oferowaliśmy możliwości zakupu ubezpieczeń w kanałach cyfrowych. Dzięki współpracy
z Allianz, wprowadziliśmy ofertę ubezpieczeń najpotrzebniejszych w życiu codziennym. Teraz nasi klienci oraz osoby odwiedzające stronę internetową Banku Pocztowego mogą w prosty sposób nabyć potrzebne polisy bez wychodzenia z domu. Wystarczy przejść do zakładki „Ubezpieczenia”, gdzie dostępna jest pełna oferta -
informuje Joanna Moskalik, Dyrektor Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych Banku Pocztowego.

Klienci Banku Pocztowego mogą nabyć ubezpieczenia również poprzez bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną. Wystarczy, że zalogują się do swojej bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej i w Markecie Cyfrowym wybiorą odpowiednią ofertę. Po kliknięciu w wybrany rodzaj ubezpieczenia, klient w ciągu kilku minut może zdalnie sfinalizować zakup polisy. Osoby potrzebujące wsparcia mogą pozostawić swój numer telefonu, na który oddzwoni konsultant Allianz.

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
Rzecznik Prasowy, Bank Pocztowy SA
Bartosz Trzciński

b.trzcinski@pocztowy.pl

informacje o firmie