PUMA i Borussia Dortmund prezentują strój na sezon pucharowy 24 i 25
Warszawa, 23 lipca, 2024 — Firma PUMA i Borussia Dortmund zaprezentowały strój piłkarski na pucharowy sezon 2024/25, podkreślający kultowe momenty i bogatą historię klubu.
Pucharowy zestaw koszulek BVB na sezon 2024/25 łączy w sobie elementy czterech strojów noszonych podczas kultowych momentów rozgrywek, w tym finału Ligi Mistrzów UEFA 2013. To kompozycja klasycznych wzorów, które razem tworzą zestaw mogący towarzyszyć piłkarzom w zapisywaniu kolejnych rozdziałów historii tego klubu.
Marco Mueller, starszy dyrektor ds. zarządzania linią produktów PUMA Teamsport Apparel, powiedział: „Zestaw pucharowy 2024/25 jest hołdem dla bogatej historii Borussii Dortmund i momentów, które ukształtowały klub. Naszym celem było stworzenie koszulki, która nie tylko sprawdzi się idealnie na boisku, ale także opowie historię klubu. Ten strój został zaprojektowany, aby uczcić poprzednie sukcesy, jednocześnie w oczekiwaniu przyszłych osiągnięć”.
Zestaw pucharowy 2024/25 jest dostępny zarówno w wersji autentycznej, jak i w formie repliki. Koszulka Authentic, noszona przez piłkarzy BVB na boisku i przez kibiców na trybunach, jest wykonana z materiału PUMA ULTRAWEAVE. Zmniejsza on ciężar i tarcie, zapewniając wydajność na najwyższym poziomie. Replika koszulki to ten sam efektowny design, a także bardziej swobodny krój, który idealnie sprawdzi się zarówno w dni meczowe, jak i do noszenia na co dzień. W obu wersjach zastosowano technologię regulacji odprowadzania potu dryCELL firmy PUMA, aby zapewnić kibicom i zawodnikom komfort i wygodę.
W związku z zaangażowaniem firmy PUMA w zrównoważony rozwój repliki koszulek są produkowane z wykorzystaniem technologii RE:FIBRE – nowe materiały powstają z odpadów włókienniczych z recyklingu, jednak dzieje się to bez utraty jakości. Nowe zestawy strojów to w co najmniej 95% przetworzone odpady tekstylne i inne zużyte tworzywa poliestrowe. Inicjatywa ta stanowi znaczący krok w kierunku zrównoważonego środowiskowo procesu produkcji koszulek piłkarskich.
Strój pucharowy Borussii Dortmund został zaprezentowany podczas przedsezonowego tournée klubu po Azji, na specjalnym wydarzeniu w Bangkoku 20 lipca. A debiut na boisku nastąpił podczas meczu towarzyskiego przeciwko BG Pathum United FC 21 lipca.
Pucharowy zestaw Borussii Dortmund jest dostępny od 20 lipca w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w oficjalnych sklepach Borussii Dortmund, na stronie bvbonlineshop.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.
ZDJĘCIA:
Borussia Dortmund Strój Pucharowy
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/mm0ejPtxQ1Y
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe, w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.