Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy. Na klientów czekają tysiące produktów i atrakcyjne oferty
Poczta Polska uruchomiła nowy sklep internetowy. Pod adresem sklep.poczta-polska.pl na klientów czeka witryna w odświeżonej, atrakcyjnej szacie graficznej i z nowymi funkcjonalnościami. Prosta i intuicyjna nawigacja umożliwia łatwe wyszukiwanie i zamawianie produktów oraz wygodne płatności. W ofercie sklepu znajduje się kilka tysięcy produktów z różnych kategorii. Wiele z nich będzie można kupić w bardzo atrakcyjnych cenach.
Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie.
Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez Internet. W nowym sklepie prócz unikalnych znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły cieszące się zainteresowaniem klientów Poczty Polskiej. Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i czytelnym opisem, które ułatwią podjęcie decyzji o zakupie.
Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. Dodatkowo wiele z nich można będzie kupić taniej – w ramach planowanych akcji promocyjnych tj. oferty dnia oraz rabaty na poszczególne produkty czy kategorie produktów. Osoby, które chcą się o nich dowiedzieć jako pierwsze i bez regularnego wchodzenia na stronę sklepu, mogą zapisać się na newsletter, który będzie cyklicznie wysyłany do klientów.
Wygodne zakupy i bezpieczne płatności
Zakupy w nowym sklepie internetowym można zrobić szybko i wygodnie. Proces zakupowy ułatwia nowoczesny i intuicyjny interfejs, który umożliwia szybkie i łatwe poruszanie się po różnych kategoriach produktowych. Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja i zakładania konta. Zakupów można dokonać, posiadając status gościa.
Za zamówienie można bezpiecznie zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay. Strona, zgodnie ze standardami rynkowymi, szyfrowana jest certyfikatem SSL.
Szybka wysyłka, monitoring statusu i bezpłatne zwroty
Nowe systemy i rozwiązania magazynowe przyśpieszą wysyłkę zamówienia. Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego.
Nietrafione zamówienie albo produkty nie spełniające oczekiwań klienta można zwrócić, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. Zgodnie z prawem, w terminie 14 dni konsument może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Poczta Polska S.A.
rzecznik@poczta-polska.pl
tel: 22 656 54 28