sport kultura/sztuka/rozrywka

EA SPORTS FC FUTURES oraz adidas sprawiają, że piłka nożna staje się bardziej przystępna dla dzieci i młodzieży podczas UEFA EURO 2024™ poprzez organizację sesji treningowych dla młodzieży z Berlina [news]

05.07.2024 | Electronic Arts

Z okazji UEFA EURO 2024 lokalna młodzież uczestniczyła w sesjach treningowych z udziałem UEFA, FC FUTURES oraz ambasadora adidas Iana Wrighta, którzy inspirują kolejne piłkarskie pokolenia.

Kolonia, 5 lipca 2024 r.  – W czerwcu EA SPORTS FC™ FUTURES było gospodarzem wydarzenia UEFA Festival of Football w samym sercu Strefy Kibica UEFA EURO 2024 w Berlinie, w domu adidas Football. Po inicjatywach zwiększających dostępność piłki nożnej na poziomie lokalnym, które dotarły do ponad 170 000 osób* w ciągu pierwszego roku, FC FUTURES we współpracy z adidas i UEFA zorganizowało sesje treningowe dla ponad 50 miejscowych nastolatków, kontynuując swoje wysiłki na rzecz rozwoju i dostępności futbolu .

Ćwiczenia treningowe, prowadzone przez oficjalnych trenerów UEFA i Niemieckiego Związku Piłki Nożnej (DFB), zostały zaczerpnięte z Akademii FC FUTURES. Akademia ta oferuje bezpłatną internetową bibliotekę ćwiczeń, dostępną w sześciu językach, która wykorzystuje nagrania z gry EA SPORTS FC 24 do poprawy umiejętności piłkarskich. Wykorzystanie przez FC FUTURES materiałów
z gry w bibliotece treningowej zaciera granice między fizycznym a cyfrowym światem piłki nożnej, zapewniając graczom i trenerom innowacyjny sposób na zwiększenie wpływu na grę.

„Obecność na UEFA EURO 2024 jest niezwykle inspirująca, nie tylko z powodu rywalizacji najlepszych europejskich piłkarzy, ale także dzięki możliwości organizowacji warsztatów FC FUTURES dla następnego pokolenia. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni, że nasi partnerzy z UEFA i adidas są w równym stopniu zaangażowani w rozwój i programów piłkarskich, które sa dostępne dla lokalnych społeczności. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację naszych inwestycji na rzecz rozwoju futbolu w drugim roku FC FUTURES ”- powiedział James Salmon, Senior Marketing Director, EA SPORTS FC.

Sesje treningowe odbyły się w Home of adidas Football w Strefie Kibica UEFA EURO 2024 i skupiały się na szybkości –  zainspirowanej ponownym wprowadzeniem przez adidas butów piłkarskich F50, które pojawiły się w EA SPORTS FC 24. Po 9-letniej przerwie kultowy model F50 powraca z ulepszoną technologią, stworzoną, aby wspierać dzisiejszych sportowców w wykorzystaniu ich szybkości do przełamywania sztywnych schematów gry oraz doświadczenia emocji związanych z grą w piłkę nożną na własnych warunkach.

„Jesteśmy dumni, że wspólnie z EA SPORTS FC możemy wprowadzić oddolne piłkarskie inicjatywy na tegoroczny turniej UEFA EURO 2024 w Niemczech.  Praktyki treningowe EA SPORTS FC FUTURES łączą w sobie wirtualne i realne doświadczenia piłkarskie, a naszym wspólnym celem jest inspiracja następnego pokolenia do wyjścia na boisko i uczestnictwa w tej światowej grze, tak jak ich narodowi bohaterowie podczas UEFA EURO 2024” – powiedział Olivier Doglia, szef ds. edukacji technicznej i rozwoju UEFA.

Ambasador FC FUTURES i adidas, Ian Wright, również uczestniczył w sesji, dzieląc się niezapomnianymi przeżyciami z własnej kariery piłkarskiej oraz podkreślając znaczenie inicjatyw takich jak FC FUTURES dla młodszych pokoleń.

„Cieszę się, że jestem tutaj na UEFA EURO 2024 na niesamowitym turnieju i widzę, jak EA SPORTS FC FUTURES i adidas łączą siły, aby wspierać kolejne pokolenie młodych graczy. Wprowadzanie piłki nożnej na poziomie społecznościowym do wydarzeń takich jak to, służy jako świetna inspiracja dla tych lokalnych, młodych graczy i naprawdę pokazuje, jak ważne jest wspieranie piłki nożnej na każdym poziomie” – powiedział Ian Wright.

Dom adidas Football, zlokalizowany w Strefie Kibica UEFA EURO 2024 przed Reichstagiem, jest czynny przez cały okres turnieju. Ten obszar o powierzchni 18 000 m² oferuje możliwość uczestnictwa w festiwalu piłki nożnej, gdzie fani mogą grać, oglądać mecze, spędzać czas i cieszyć się rozgrywkami. Dodatkowo, uczestnicy mogą wziąć udział w autentycznym turnieju UEFA EURO 2024 w EA SPORTS FC 24, znajdującym się w dedykowanej strefie gier EA SPORTS FC 24.

Tutaj znajdują się linki do zasobów wydarzenia. Dowiedz się więcej o FC FUTURES i uzyskaj dostęp do praktyk FC FUTURES Academy tutaj.

Dołącz do społeczności EA SPORTS FC na Facebooku i Instagramie lub obserwuj profil na X @easportsfc.

Więcej informacji na temat EA SPORTS FC, w tym wiadomości, filmy, blogi, fora i aplikacje do gier, można znaleźć na stronie www.easports.com/fc.

Materiały EA SPORTS FC można pobrać z oficjalnej strony prasowej EA po zarejestrowaniu się na PRESS.EA.COM.

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.