sport zainteresowania/hobby kultura/sztuka/rozrywka

Nowe wyzwania czekają w darmowej aktualizacji sezonowej EA SPORTS F1 24 [media alert]

18.06.2024 | Electronic Arts

Bądź jednym z 20 i uczcij współczesnych bohaterów w specjalnym wyzwaniu Charlesa Leclerca i serii wydarzeń Aston Martin w Sezonie 1

Redwood City, USA – 18 czerwca 2024, Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) ogłosiło swoje plany dotyczące usług typu live-service oraz dalszego rozwoju EA SPORTS F1 24. Oficjalna gra Mistrzostw Świata Formuły 1 zaoferuje wiele Sezonów* z nową zawartością, które uczczą przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość wyścigów**. Każdy sezon otrzyma swój własny temat przewodni, obejmujący ekscytujące wyzwania na torze inspirowane bieżącym sezonem oraz bogatą historią F1: nowe scenariusze wyścigów oraz kariery, wyzwania Pro i odświeżony Podium Pass.

Pierwszy sezon, zatytułowany „Współcześni bohaterowie”, wprowadza wyzwania inspirowane dwoma najlepszymi kierowcami Formuły 1. Ukończenie tych wyzwań zapewni fanom ekskluzywne nagrody, takie jak malowania aut, kombinezony wyścigowe, emotki i pozy na podium oraz dużo więcej.

Dostępna do 28 czerwca kariera wyzwań Charlesa Leclerca zaoferuje graczom skróconą wersję sezonu 2024 z czterema cotygodniowymi odcinkami. W skład każdego odcinka wejdą trzy wyjątkowe wyścigi, dzięki którym fani będą mogli powalczyć o jak najlepsze wyniki dla kierowcy z Monako. W lipcu w grze pojawi się specjalna seria wydarzeń Aston Martin, upamiętniająca wspaniałą karierę Fernando Alonso. Gracze będą mieli okazję ponownie przeżyć niektóre z najbardziej kultowych momentów hiszpańskiego kierowcy na torze i odblokować dodatkowe nagrody.

Zwiastun kariery wyzwań Charlesa Leclerca można obejrzeć tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=Vtyu2UC2Duo 

Strefa kibica (Fanzone) to nowość w F1 24, która bazuje na popularności F1 World. Strefa zaoferuje graczom więcej możliwości zaangażowania się i okazania wsparcia swoim ulubionym drużynom i kierowcom. Fani mogą teraz łączyć się z graczami o zbliżonych upodobaniach, wspólnie osiągać cele indywidualne oraz społecznościowe i zdobywać nagrody. Przed każdym weekendem Grand Prix fani będą mieli okazję głosować na najważniejsze starcia i przewidywać, które drużyny zdobędą najwięcej punktów w nadchodzącym, prawdziwym wyścigu, a za poprawne typowanie, zdobywać punkty dla swoich Stref.

„Przeprojektowaliśmy naszą usługę w taki sposób, aby dać fanom więcej możliwości angażowania się w ekscytujący świat Formuły 1 oraz nawiązywania kontaktów z graczami z całego świata. Celebrując zarówno obecnych kierowców, jak i legendarne chwile z przeszłości, chcemy dostarczyć graczom jeszcze bogatsze wrażenia, które zagwarantują im dreszczyk emocji F1 przez cały rok” – powiedział Lee Mather, starszy dyrektor kreatywny w Codemasters.

Gra F1 24 jest już dostępna na PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One i PC (za pośrednictwem aplikacji EA, Epic Games Store i Steam). Gracze, którzy zakupią Edycję Mistrzów, otrzymają dwie nowe Ikony (James Hunt i Juan Pablo Montoya), 18 000 PitCoinów oraz pakiet części w F1 World. Aby poznać więcej szczegółów na temat wyzwań każdego sezonu oraz na bieżąco śledzić najnowsze wiadomości i informacje ze świata gier F1, śledź stronę internetową gry Formuła 1 i kanały społecznościowe.

*Wymaga EA SPORTS™ F1® 24 i wszystkich aktualizacji gry.

**Ogłoszenie może ulec zmianie ponieważ wsłuchujemy się w głos społeczności i ciągle rozwijamy i zmieniamy nasze usługę live service oraz jej zawartość. Zawsze będziemy dążyć do tego, aby nasza społeczność była dobrze poinformowana. Więcej informacji można znaleźć w aktualizacjach usług online EA pod adresem https://www.ea.com/service-updates.

Materiały prasowe dostępne są tutaj: EAPressPortal.com

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.

załączniki

kontakt dla mediów
Tomasz Stachurski
Account Manager, MSL
Tomasz Stachurski

tomasz.stachurski@publicisgroupe.com

tel: 662 041 424

informacje o firmie

O Electronic Arts

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowej rozrywki interaktywnej. Firma tworzy i dystrybuuje gry, treści i usługi online na konsole z dostępem do Internetu, urządzenia mobilne i komputery. 

W roku podatkowym 2024 EA odnotowała przychody netto w wysokości około 7,6 mld USD. Siedziba firmy znajduje się w Redwood City, w Kalifornii. EA jest znana z uznanego na całym świecie portfolio wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS FC™, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, EA SPORTS™ Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ i EA SPORTS F1®. Więcej informacji na temat EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA, EA SPORTS, EA SPORTS FC, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims, Titanfall i Plants vs. Zombies są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich podmiotów i zostały użyte za ich zgodą.