7000 tajemniczych wózków znów w hipermarketach Auchan
Nowe kategorie produktowe i zwiększona nawet do 1500 zł wartość wózków taniej o minimum 66%
Auchan Polska rusza z trzecią już edycją entuzjastycznie przyjętej przez klientów akcji Tajemniczy Wózek. Aż 7000 koszyków niespodzianek ponownie będzie czekać na klientów we wszystkich 70 hipermarketach sieci w całej Polsce już w najbliższy czwartek, 20 czerwca br. Nowością będą koszyki tematyczne, a także nowe kategorie produktowe - kosmetyki i artykuły drogeryjne. Zróżnicowana wartość wózków tym razem będzie wynosić od 300 do nawet 1500 zł. Za każdy z nich klienci zapłacą zaledwie 1/3 ich ceny. Akcja zaplanowana jest w każdym z hipermarketów Auchan od godziny 16:00 do wyczerpania zapasów.
To już trzecia akcja Tajemniczy wózek, od jej premiery w naszych sklepach w marcu br. Efekty ostatniej akcji okazały się jeszcze bardziej spektakularne niż akcji pilotażowej - w niektórych z naszych sklepów wszystkie wózki niespodzianki sprzedały się nawet w 20 minut, a średnio dla wszystkich 70 hipermarketów ten czas wyniósł zaledwie 45 minut! To najlepszy argument, który potwierdza słuszność naszej decyzji o wprowadzeniu na stałe akcji Tajemniczy wózek do kalendarza promocyjnego Auchan – mówi Frédéric Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska. Tym razem zdecydowaliśmy się nie tylko wrócić z akcją, ale także zaoferować klientom znacznie więcej - szerszy wybór produktów, propozycję wózków tematycznych, a także zwiększoną nawet do 1500 zł wartość niektórych z nich. Ponownie wartość rabatu na kupowane produkty wyniesie minimum 66%. Liczymy, że u progu lata w czasie przedwakacyjnych zakupów nasza akcja spotka się ponownie z dużym zainteresowaniem – dodaje Frédéric Valet.
W ogólnopolskiej akcji Auchan, 20 czerwca, o godzinie 16:00, w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone Tajemnicze wózki. Tym razem klienci będą mieli do wyboru dwa rodzaje wózków. Część z nich będzie wypełniona różnorodnymi produktami przemysłowymi, takimi jak małe AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania, a także kosmetyki i artykuły drogeryjne. Drugi typ stanowić będą wózki tematyczne, w których znajdą się produkty z jednej kategorii, np. Ogród, Zabawki, Grill, Auto, Majsterkowanie, Gotowanie.
Zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł, 500 zł, a nawet 1500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66%.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/prawny/regulaminy-akcji-promocyjnych
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl