WP wprowadza rozwiązanie na świat bez cookies
CEEId umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
Identyfikator CEEId jest skuteczną alternatywą dla rozwiązań globalnych platform technologicznych (Privacy Sandbox od Google), które po zablokowaniu tzw. third-party cookies, mogą realnie podnieść koszty konwersji dla reklamodawców. Dzięki CEEId możliwe będzie utrzymanie, a nawet zwiększenie efektywności kampanii reklamowych. Precyzja identyfikacji użytkowników jest zapewniana poprzez tzw. identyfikatory oparte o adresy e-mail oraz tzw. first-party ID partnerów.
CEEId oparty jest na technologii ID Exchange i jest już zintegrowany z największymi firmami internetowymi w Czechach: Seznam i CPEx, przez co pozwala na realizację kampanii na obu rynkach. Jednocześnie celem jest dołączanie kolejnych wydawców oraz firm e-commerce z Europy Środkowo- Wschodniej.
– Ten projekt to nasza odpowiedź na zmieniające się realia rynku reklamy internetowej i coraz wyraźniejszą dominację globalnych platform. Od wielu lat pod hasłem ochrony prywatności stale zwiększają one ilość zbieranych danych o użytkownikach, jednocześnie zamykając je w swoich systemach. Technologia ID Exchange stojąca za CEEId jest nie tylko skuteczna, ale także całkowicie bezpieczna i łatwa w integracji u partnerów. Rozwiązanie jest wydzielone z infrastruktury technologicznej Wirtualnej Polski i szyfrowane zgodnie z najwyższymi standardami na rynku – mówi Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding.
CEEId jako identyfikator reklamowy w świecie bez third-party cookies, może być wykorzystywany zarówno w bezpośrednich kampaniach reklamowych, jak i w środowisku programmatic, do kontroli częstotliwości wyświetleń kreacji oraz mierzenia zasięgu kampanii.
Każdy wydawca oraz platforma e-commerce mogą zintegrować się z rozwiązaniem ID Exchange i korzystać z CEEId. Proces integracji jest wspierany przez specjalny zespół techniczny, co zapewnia minimalny czas wdrożenia.
Szczegóły dotyczące identyfikatora dostępne są na stronie www.ceeid.eu
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.