PUMA i Borussia Dortmund prezentują ponadczasowy strój domowy na sezon 2024 i 25
Warszawa, 17 maja, 2024 — Firma PUMA i Borussia Dortmund zaprezentowały dziś strój domowy na sezon 2024/25, który oddaje hołd bogatemu dziedzictwu klubu. Wraz z zestawem domowym PUMA wprowadza kolekcję przedmeczową Borussia Dortmund 2024/25.
Nowy czarno-żółty, domowy strój BVB 2024/25 jest odzwierciedleniem nieprzemijającego dziedzictwa klubu. Zaprojektowany skrupulatnie, aby połączyć tradycję z eleganckim stylem prążków, zestaw pozostaje wierny korzeniom Dortmundu, jednocześnie wkraczając w przyszłość.
Carsten Cramer, dyrektor zarządzający Borussii Dortmund, powiedział: „W tej koszulce skupiliśmy się na prawdziwym, klasycznym i ponadczasowym projekcie, odzwierciedlającym kulturę Borussii Dortmund, która została ukształtowana przez pokolenia graczy i fanów".
Marco Mueller, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Linią Produktów PUMA Teamsport Apparel, powiedział: „Ten zestaw jest hołdem marki PUMA dla ponadczasowego charakteru Borussii Dortmund. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować strój domowy, który zawiera w sobie tożsamość BVB, z ukłonem w stronę ich wspaniałej przeszłości i spojrzeniem na ich świetlaną przyszłość. Jest naprawdę klasyczny, tak jak istota BVB".
Marco kontynuował: „Po raz pierwszy od początku sezonu 2024/25 nasze klubowe repliki koszulek są produkowane przy użyciu procesu RE: FIBRE, który obejmie 35 drużyn i ponad trzy miliony ubrań wykonanych z tą technologią, tworząc bardziej cyrkularny i zrównoważony sposób tworzenia koszulek piłkarskich".
Proces RE:FIBRE koncentruje się na odpadach włókienniczych jako głównym źródle materiału do tworzenia nowych tekstyliów. Materiał z recyklingu może być wielokrotnie wykorzystywany do ponownego użycia bez utraty jakości, co czyni RE:FIBRE bardziej długoterminowym rozwiązaniem.
Replika koszulki łączy ten sam wygląd z funkcją odprowadzania potu dry-CELL, która zapewnia suchość i wygodę. Idealna zarówno na dzień meczu, jak i do noszenia na co dzień. Jest ona również wykonana w innowacyjnej technologii recyklingu RE:FIBRE firmy PUMA i zawiera co najmniej 95% przetworzonych odpadów włókienniczych.
Koszulka Authentic będzie noszona zarówno przez piłkarzy BVB na boisku jak i fanów na trybunach dookoła świata. Wykonana jest z tkaniny ULTRAWEAVE firmy PUMA, która zmniejsza jej wagę i tarcie oraz posiada atletyczne dopasowanie zapewniające wydajność na najwyższym poziomie.
Zestaw domowy koszulek Borussii Dortmund 2024/25 i kolekcja przedmeczowa są dostępne od 17 maja w sklepach PUMA, na stronie PUMA.com, w punktach sprzedaży BVB w SIGNAL IDUNA PARK, na stronie bvbonlineshop.com i u wybranych sprzedawców detalicznych na całym świecie.
Zdjęcia:
WIDEO:
YouTube: https://youtu.be/xxhio7GmFcM
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.
kontakt dla mediów
Julia Madusiok
julia.madusiok@publicisgroupe.com
tel: +48 662 110 603
Krzysztof Brodowski
krzysztof.brodowski@publicisgroupe.com
tel: 515 114 453
informacje o firmie
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, która projektuje i sprzedaje obuwie, odzież oraz akcesoria. Od ponad 75 lat PUMA nieustannie rozwija sport i kulturę, tworząc szybkie produkty dla najszybszych sportowców na świecie. PUMA oferuje wydajne i inspirowane sportem produkty lifestyle’owe w kategoriach takich jak piłka nożna, bieganie i trening, koszykówka, golf i sporty motorowe. PUMA współpracuje ze znanymi projektantami i markami, aby wprowadzić wpływy sportowe do kultury ulicznej i mody. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf i stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej główna siedziba znajduje się w Herzogenaurach w Niemczech.