media/marketing/reklama

Rusza konkurs redakcji VIBEZ na rzecz wzmacniania aktywizmu

Redakcja VIBEZ zorganizowała konkurs pod nazwą „Be Active, Be Your Change”, w którym do udziału zaprasza młodych pasjonatów dziennikarstwa z całej Unii Europejskiej, którzy chcą zgłosić swoje angażujące i edukujące materiały. Konkurs organizowany jest w ramach projektu unijnego #MamWpływ. Ma on na celu pokazać, jak nowoczesne formy przekazu wzmacniają aktywizm wśród młodych w ważnych społecznie kwestiach, takich jak zdrowie psychiczne, równość czy ekologia.

Uczestnicy konkursu mają za zadanie pokazać, jak wykorzystali platformy online do tego, by skutecznie podwyższać świadomość swoich odbiorców, a także przedstawić swoją strategię i spostrzeżenia na tworzenie przyciągających i zachęcających do podjęcia działań treści. Muszą również podzielić się swoim „przepisem” na viral, który zmobilizuje i wesprze odbiorców w ważnych w dzisiejszym świecie sprawach, a także wyjaśnić, dlaczego promowanie w innowacyjny sposób poruszanych przez nich kwestii doprowadziło do konkretnych wyników i zmian społecznych.

Konkurs redakcji VIBEZ to świetna okazja, by pokazać, że generacja Z dysponuje ogromnym potencjałem do wywierania pozytywnego wpływu na świat i kształtowania przyszłości naszego kontynentu. Międzynarodowy charakter konkursu daje szansę na poznanie wielu perspektyw na najważniejsze kwestie polityki europejskiej, a także pomysłów na niwelowanie różnić w rozwoju poszczególnych regionów UEmówi Michał Dziedzic, redaktor prowadzący serwisu Vibez.pl.

Jury konkursu oceni prace m.in. pod kątem warsztatu dziennikarskiego, kreatywności w wykorzystaniu elementów multimedialnych, technik narracyjnych, funkcji interaktywnych, angażowania i przyciągania uwagi odbiorców, a także standardów etycznych, odpowiedzialności i szacunku dla różnych perspektyw, innowacyjności i oryginalności, jak również wpływu i skuteczności w adresowaniu kwestii społecznych.

Zgłoszenie należy przesłać w języku angielskim do 30.06.2024 roku za pośrednictwem specjalnej strony internetowej: https://competition.my-impact.org. Muszą się w nim znaleźć wszelkie istotne materiały, takie jak: filmy, artykuły czy posty w mediach społecznościowych. Finał konkursu zaplanowano na 30.07.2024. Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne w wysokości od 2 do 5 tysięcy euro. Regulamin, a także szczegółowe informacje można znaleźć na stronie konkursowej.

Konkurs redakcji VIBEZ powstał w odpowiedzi na międzynarodowy projekt „Be Active, Be Your Change” angażujący kraje Europy Środkowo Wschodniej, który ma na celu dostarczać mieszkańcom Europy wiedzy z zakresu jej wartości i inicjatyw oraz zachęcać do otwartego dialogu na temat europejskiej polityki, jej rezultatów, a także roli w niwelowaniu różnić w rozwoju regionów UE. Projekt ten zachęca osoby generacji Z do aktywnego uczestnictwa w życiu publicznych podkreślając ich zdolność na wywieranie wpływu.

VIBEZ to serwis internetowy skierowany do pokolenia Z. Redaktorzy piszą nie tylko o lifestyle’u i kulturze, ale dostarczają również merytorycznych treści na tematy społeczne, badają potrzeby użytkowników i opisują najbardziej interesujące ich sprawy.  W serwisie, znajdziemy najgorętsze newsy o influencerach i zaskakujące ciekawostki z całego świata. Według badania Mediapanel, w marcu 2024 roku VIBEZ odwiedziło ponad milion użytkowników.

 

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.