sport media/marketing/reklama

Dodatkowe kanały Eurosportu w ofercie Play podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu

26.04.2024 | Play

Play i Warner Bros. Discovery w Polsce ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu.

Telewizja od Play to najchętniej oglądane kanały informacyjne, rozrywkowe, filmowo-serialowe czy też emitujące treści dla najmłodszych odbiorców. Chcąc sprostać wysokim oczekiwaniom klientów, Play stale rozszerza i wzbogaca swoją ofertę programową, dlatego też od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku operator zapewni swoim klientom, mającym w pakietach kanały Eurosport możliwość śledzenia ponad 830 godzin wydarzeń sportowych z Paryża w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Oferta Play powiększy się w tym okresie o siedem kanałów pop-up Eurosportu w jakości HD oraz jeden w jakości 4K.

Play połączył siły z Warner Bros. Discovery, aby dostarczyć abonentom moc kibicowania podczas nadchodzących Igrzysk Olimpijskich. W ramach tej współpracy, klienci Play będą mieli możliwość śledzenia Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na specjalnych kanałach okazjonalnych Eurosportu, w całości poświęconym transmisjom z każdego momentu najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie. Eurosport pokaże zmagania sportowców w różnorodnych dyscyplinach sportowych, takich jak tenis, piłka nożna, koszykówka, sporty walki, piłka ręczna, siatkówka czy golf. Warner Bros. Discovery to „Home of the Olympics” w Europie – platformy grupy pozostają jedynym miejscem, w którym dostępny będzie każdy moment najważniejszego sportowego wydarzenia w 2024 roku. Dodatkowe kanały automatycznie pojawią się w pakietach uprawnionych klientów i będą dostępne w czasie igrzysk. Dzięki dostępności kanałów na urządzeniach mobilnych w aplikacji Play Now oraz w serwisie playnow.pl nawet w gorącym okresie wakacji, na przykład podczas podróży abonenci Play nie stracą możliwości kibicowania i śledzenia na żywo transmisji z Paryża.

„W tym roku z pewnością będziemy świadkami najbardziej ekscytujących olimpijskich zmagań odbywających się w Paryżu, jednym z najpiękniejszych miast na świecie. Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery nasi klienci będą mogli cieszyć się sportowymi wrażeniami, kibicując ulubionym sportowcom i drużynom.” – mówi Mikkel Noesgaard, CMO Grupy Play

"Igrzyska olimpijskie nie są kolejnym wydarzeniem sportowym, które przyciąga przed ekrany jedynie fanów danej dyscypliny sportowej. To niezwykły czas, który łączy miliony ludzi w poczuciu jedności i prawdziwej pasji. Dzięki naszej współpracy z Play możemy zapewnić ogromnej grupie polskich kibiców dostęp do tych niesamowitych sportowych chwil w ramach transmisji na najwyższym poziomie jakości. Mam nadzieję, że występny naszych utalentowanych reprezentantów sprawią, że zapamiętamy je na wiele lat i wszyscy poczujemy wyjątkową dumę z ich osiągnięć” – mówi Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Oferta okazjonalnych kanałów Eurosportu podczas Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 będzie zawierać:

  • 150 godzin transmisji tenisa, tenisa stołowego i golfa
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę
    • Wszystkie transmisje tenisa od godz. 10:00 do 23:30
    • Najlepsze mecze z głównego kortu Roland-Garros
  • 75 godzin transmisji piłki nożnej
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet
    • Relacje dostępne przez całą dobę
  • 105 godzin transmisji koszykówki
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę
  • 123 godziny transmisji piłki ręcznej
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet
    • Relacje dostępne przez całą dobę
  • 130 godzin transmisji siatkówki
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Relacje dostępne przez całą dobę
  • 150 godzin transmisji judo, zapasów, boksu i taekwondo
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach
    • Tydzień pierwszy: judo + wieczorna sesja boksu
    • Tydzień drugi: zapasy, taekwondo + finał boksu
  • 90 godzin transmisji gimnastyki artystycznej, gimnastyki sportowej, skoków na trampolinie, skoków do wody, pływania synchronicznego
    • Rozgrywki mężczyzn i kobiet we wszystkich dyscyplinach (tam, gdzie ma to zastosowanie)
    • Relacje dostępne przez całą dobę
    • Transmisje od godz. 9:30 to 23:00

Widzowie mogą spodziewać się także ponad 200. godzin relacji z igrzysk olimpijskich w Paryżu w jakości 4K, w tym: ceremonii otwarcia i zamknięcia, lekkoatletyki (67 godzin), siatkówki (32 godziny), pływania (28 godzin), kolarstwa i kolarstwa torowego (19 godzin), judo (14 godzin), gimnastyki artystycznej (14 godzin) i wielu innych sportów, w tym boksu, kajakarstwa slalomowego, kajakarstwa sprintowego, skoków do wody, podnoszenia ciężarów, triathlonu czy piłki wodnej.

Dodatkowe informacje na temat ofert telewizji Play wraz z możliwością zakupu są dostępne w salonach sprzedaży, przez telefon pod numerem 790 500 500 oraz na stronie play.pl.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Grupa Play, jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej, należy do Grupy iliad, jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie. Obsługuje prawie 17 milionów klientów, a także świadczy kompleksowe rozwiązania ICT i data center dedykowane dla biznesu pod marką „Play Rozwiązania dla Biznesu”. Play stale rozwija najnowocześniejszą sieć mobilną w Polsce, liczącą obecnie ponad 11 500 stacji bazowych i obejmującą swoim zasięgiem blisko 100% populacji Polski, a także sieć światłowodową, która docelowo docierać będzie do ponad 7 milionów gospodarstw domowych, zapewniając klientom w Polsce dostęp do najwyższej jakości światłowodowego internetu i wolność wyboru.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Grupa Play, jest wiodącym dostawcą usług mobilnych, internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej, należy do Grupy iliad, jednej z największych grup telekomunikacyjnych w Europie. Obsługuje prawie 17 milionów klientów, a także świadczy kompleksowe rozwiązania ICT i data center dedykowane dla biznesu pod marką „Play Rozwiązania dla Biznesu”. Play stale rozwija najnowocześniejszą sieć mobilną w Polsce, liczącą obecnie ponad 11 500 stacji bazowych i obejmującą swoim zasięgiem blisko 100% populacji Polski, a także sieć światłowodową, która docelowo docierać będzie do ponad 7 milionów gospodarstw domowych, zapewniając klientom w Polsce dostęp do najwyższej jakości światłowodowego internetu i wolność wyboru.