technologie towary konsumpcyjne
DISH nowoczesnym systemem zarządzania restauracją
Sieć hurtowni MAKRO Polska umożliwia klientom wdrożenie cyfrowych rozwiązań w restauracjach. Oferuje dostęp do DISH – nowoczesnej platformy, dzięki której można skorzystać z narzędzi takich jak: strona internetowa, możliwość rezerwacji online czy dowozów.
Cyfrowe rozwiązania budzą coraz większe zainteresowanie nie tylko wśród konsumentów, ale również restauratorów. Potwierdza to raport „Polska na Talerzu 2023”, według którego ponad 50% respondentów wskazało digitalizację, a blisko 70% dostawę/dowóz jako potencjalny kierunek rozwoju.
Już od 2017 roku MAKRO podążając za trendami oraz oczekiwaniami klientów oferuje dostęp do DISH – nowoczesnego systemu służącego do zarządzania restauracją. Platforma ta pozwala między innymi na skorzystanie z narzędzi takich jak strony internetowej, wizytówki w Google, akceptację/ odrzucenie rezerwacji online oraz kontakt z gośćmi za pomocą social mediów.
– Obecnie kilkanaście procent naszych klientów korzysta z narzędzi digitalowych. Doceniają w nich przede wszystkim oszczędność czasu oraz zapewnienie konsumentom możliwości rezerwacji online również, gdy restauracja jest zamknięta – mówi Jakub Madaliński, Menadżer ds. digitalizacji HoReCa w MAKRO Polska. – Warto jednak podkreślić, że DISH to nie tylko możliwość zaistnienia online, ale także sposób na rozwój biznesowy marki, poprzez na przykład wdrożenie dostaw oraz zamówień na wynos – dodaje.
Dzięki DISH restaurator może w kompleksowy sposób zarządzać rezerwacjami poprzez ustawienie limitów, powiadomień oraz blokowanie stolików. Za pomocą jednego kliknięcia menadżer może potwierdzić lub anulować wizytę, a gość otrzymuje kompleksową odpowiedź.
– Jednym z największych wyzwań zanim rozpoczęliśmy współpracę z DISH był natłok wiadomości, które otrzymywaliśmy w mediach społecznościowych – mówi Rafał Fikas, Menadżer restauracji Butcher&Grill w Krakowie. – Ogromnym bonusem aplikacji jest fakt, że ponad 90% zapytań właśnie stamtąd zostało przekierowane na DISH, co zaoszczędziło pracę dwóch osób. Przeglądając statystyki doszliśmy do wniosku, że zyskaliśmy wielu gości dzięki temu, że narzędzie funkcjonuje 24 h na dobę. Obsłużyliśmy blisko 3000 klientów, a wielu z nich składało rezerwację po zamknięciu restauracji – dodaje.
Kolejną korzyścią płynącą z wdrożenia aplikacji DISH jest 0% prowizji przy systemie zamówień na wynos i z dostawą. Dzięki temu klienci mogą wprowadzić wyższą marżę bez dodatkowych opłat oraz stać się niezależni.
O DISH
DISH to nowoczesna platforma dla gastronomii, która daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online, indywidualny sklep z zamówieniami online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google. Z rozwiązań można skorzystać w ramach pakietu Starter, Professional Reservation, Dish Order lub Premium.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl