handel

Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

Samsung umacnia swoją pozycję na rynku rozwiązań signage dzięki rekordowej sprzedaży.

Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego[1]. Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla firmy[2].

„Utrzymanie pierwszej lokaty na globalnym rynku digital  signage przez 15 kolejnych lat odzwierciedla zaangażowanie Samsung w innowacje i zdolność dostosowania do zmieniających się warunków rynkowych oraz potrzeb klientów” – powiedział Hoon Chung, Executive Vice President of Visual Display Business w Samsung Electronics. – „W dalszym ciągu będziemy zapewniali użytkownikom najwyższą jakość, oferując wyspecjalizowane urządzenia, rozwiązania i usługi, zaspokajające ich różnorodne potrzeby” – dodaje Chung.

Samsung Electronics regularnie wprowadza zróżnicowane produkty digital signage, spełniające szerokie potrzeby środowiska biznesowego.

  • The Wall – pierwszy na świecie modułowy ekran z technologią mikro LED. Dzięki segmentowej konstrukcji, The Wall umożliwia klientom dostosowanie rozmiaru, proporcji i kształtu wyświetlacza w zależności od preferencji i celu użycia.
  • Ekrany Smart Signage – potęgujące wrażenie imersji, dzięki ultra-cienkiemu profilowi i jednolitej konstrukcji ramki.
  • Wyświetlacze Outdoor Signage – dostosowane do obiektów sportowych, ekrany pełniące funkcje informacyjne, a także znajdujące zastosowanie w stacjach ładowania pojazdów elektrycznych. Wyświetlacze z portfolio Outdoor Signage zostały zaprojektowane z myślą o dobrej widoczności w każdych warunkach pogodowych.
  • Ekrany Interaktywne – tablica elektroniczna zoptymalizowana pod kątem rynku edukacyjnego, która zapewnia narzędzia edukacyjne w zasięgu ręki nauczycieli i uczniów.

Rozszerzenie linii The Wall jest wyraźnym dowodem na innowacyjność i wiodącą jakość technologii Samsung. Produkty, jak The Wall All-in-One i The Wall for Virtual Production, zostały wybrane przez klientów ze względu na ich łatwość instalacji, wygodę użytkowania oraz unikalne zastosowania takie jak produkcja wirtualna. The Wall został także  doceniony w sektorze hoteli premium, a wśród nich: Atlantis The Royal w Dubaju i Hilton Waikiki Beach na Hawajach.

Wiodącą pozycję Samsunga w branży digital signage można przypisać zaangażowaniu firmy w innowacje produktowe i usługowe. Dla przykładu, wprowadzenie w styczniu pierwszego na świecie transparentnego wyświetlacza Micro LED zostało uznane przez ekspertów branżowych za następną generację ekranów komercyjnych. Zdobył on takie wyróżnienia, jak “Most Mind-Blowing LED” ” i “Best Transparent Display” przyznawane przez północnoamerykański serwis informacyjny Audio-Video, rAVe.

Ostatnia premiera rozwiązania Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) stanowi kolejny przykład rozwoju technologii Samsung i wdrażania przełomowych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy. Ta natywna platforma chmurowa łączy zdalne administrowanie treścią i ekranami digital signage w jednym, bezpiecznym środowisku, oferując usługi i narzędzia, wykraczające poza sam sprzęt. Jednocześnie zapewnia użytkownikom płynną obsługę i zarządzanie.

Patrząc w przyszłość, globalny rynek digital signage jest gotowy do szybkiego rozwoju, z oczekiwanym rocznym wzrostem o 8 proc. Tym samym szacuje się, iż wielkość rynku osiągnie 24,6 mld dolarów do 2027 r., w porównaniu z 14 mld dolarów w 2020 r.[3].

[1] Omdia Q4 2023 Public Display Report; Na podstawie wielkości sprzedaży. Uwaga: telewizory konsumenckie są wyłączone.

[2] Omdia Q4 2023 Public Display Report; Na podstawie wielkości sprzedaży. Uwaga: telewizory konsumenckie są wyłączone.

[3] According to the combined LCD and LED signage sales revenue. Omdia Q4 2023 Public Displays Market Tracker (excluding Consumer TV), Omdia Q4 LED Video Displays Market Tracker.

kontakt dla mediów
Olaf Krynicki
Rzecznik Prasowy, Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Olaf Krynicki

o.krynicki@samsung.com

tel: +48 600 088 747

informacje o firmie

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie tworzy i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych (wearables), tabletów, urządzeń AGD, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników czy rozwiązań LED, a dzięki otwartej współpracy z partnerami pozwala doświadczać ekosystemu połączonych ze sobą urządzeń na aplikacji SmartThings. Więcej informacji można znaleźć na stronach: https://news.samsung.com/pl/ oraz http://news.samsung.com.

kontakt dla mediów
Olaf Krynicki
Rzecznik Prasowy, Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Olaf Krynicki

o.krynicki@samsung.com

tel: +48 600 088 747

informacje o firmie

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie tworzy i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych (wearables), tabletów, urządzeń AGD, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników czy rozwiązań LED, a dzięki otwartej współpracy z partnerami pozwala doświadczać ekosystemu połączonych ze sobą urządzeń na aplikacji SmartThings. Więcej informacji można znaleźć na stronach: https://news.samsung.com/pl/ oraz http://news.samsung.com.