handel media/marketing/reklama
7000 tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan w całej Polsce
Po sukcesie pilotażu akcji Tajemniczy wózek w marcu br. Auchan rozszerza skalę działania na całą Polskę. Aż 7000 koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się już w najbliższy piątek 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci. Każdy z koszyków będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą zaledwie 1/3 ich ceny. Akcja zaplanowana jest od godziny 13:00 do wyczerpania zapasów.
Z pilotażem akcji Tajemniczy wózek, jako pierwsi w Polsce, wystartowaliśmy już 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet, w hipermarkecie Auchan w Płocku. Przygotowaliśmy wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! Co ciekawe najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – komentuje Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Polska.
W ogólnopolskiej akcji Auchan 12 kwietnia, o godzinie 13:00, w centralnej alei każdego z 70 hipermarketów sieci zostaną umieszczone Tajemnicze wózki. Znajdą się w nich różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania i wiele innych. Zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66%.
Akcja Tajemniczy wózek wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych Auchan Polska – o kolejnych jej edycjach sieć będzie na bieżąco informować w materiałach promocyjnych i reklamach.
Działaniom towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna uwzględniająca komunikację digital, współpracę z influencerami oraz reklamy radiowe.
Regulamin akcji dostępny jest na stronie: Regulamin promocji „Tajemniczy wózek Auchan” 12.04.2024 (windows.net)
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl
kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
h.bernatowicz@auchan.pl
informacje o firmie
* Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl