ekonomia/biznes/finanse energetyka

Enea otwiera nowe Biuro Obsługi Klienta w budynku Malta House w Poznaniu

05.04.2024 | Enea

Od 10 kwietnia Enea zaprasza swoich klientów do nowego Biura Obsługi Klienta (BOK) w budynku Malta House przy ul. Baraniaka 6 w Poznaniu. Nowa sala obsługowa z dziesięcioma stanowiskami oferuje klientom komfortowe warunki i sprawną obsługę. Nowoczesny BOK zastąpił tymczasowe Biuro Obsługi Klienta w Kupcu Poznańskim.

Nowy salon sprzedaży w budynku Malta House znajduje się tuż przy jeziorze Malta, wśród terenów rekreacyjnych. Jest to powrót Enei do wschodniej części Poznania, gdzie wcześniej placówka działała w Galerii Malta. Na czas przenosin, do 27 marca Biuro Obsługi Klienta Enei mieściło się w Kupcu Poznańskim przy pl. Wiosny Ludów 2 w Poznaniu, natomiast nowoczesny BOK w Malta House działać będzie od 10 kwietnia.

Nowy BOK w Malta House to nie tylko nowocześnie wyposażony salon sprzedaży, w którego ofercie znajdą się produkty i rozwiązania Enei, ale przede wszystkim miejsce, w którym nasi klienci znajdą wsparcie merytoryczne i narzędzia niezbędne do podjęcia decyzji i spełnienia ich oczekiwań – powiedział Bartosz Krysta, wiceprezes Enei ds. handlowych. – Zależy nam, by być blisko naszych klientów, dlatego nasze placówki w Poznaniu zlokalizowane są w różnych częściach miasta, umożliwiając wszystkim klientom wygodny kontakt z Eneą w sprawach związanych z energią elektryczną oraz innymi oferowanymi produktami – dodał Bartosz Krysta.

Do dyspozycji klientów, Enea przygotowała salę główną z dziesięcioma stanowiskami obsługowymi, w tym jednym obsługującym sprawy dystrybucyjne. Istnieje również możliwość powiększenia liczby stanowisk do dwunastu, w drugiej części salonu. Każde stanowisko obsługi jest specjalnie wydzielone dźwiękoszczelnymi ściankami zapewniającymi komfort rozmowy klienta z konsultantem. Obsługę klientów wspiera system kolejkowy dostępny na stronie enea.pl, w którym klienci mogą wybrać nową lokalizację. W celu usprawnienia rejestracji klientów w placówce, do ich dyspozycji są dwa biletomaty oraz stanowisko informacyjne. W BOK-u Malta House znajduje się strefa, w której zaprezentowane są produkty Enei pomagające optymalizować i zarządzać zużyciem energii, w szczególności urządzenia Enea Smart i rozwiązania fotowoltaiczne.

Biuro czynne jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 16.00.

Klienci w strefie oczekiwania na obsługę od 10 kwietnia mogą korzystać z wygodnych i nowoczesnych sof z możliwością podłączenia swoich urządzeń mobilnych do ładowania. W salonie sprzedaży w Malta House znajdziemy również strefę dla najmłodszych. BOK Malta House przystosowany jest do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Klienci mogą wejść do biura jednym z czterech wejść:  od parkingu podziemnego, od strony patio budynku oraz jednym z dwóch wejść od strony ul. Maltańskiej, w tym dostosowanym dla osób z niepełnosprawnościami. Lokalizacja zapewnia znakomity dostęp do komunikacji miejskiej, w pobliżu znajduje się przystanek tramwajowy i autobusowy. Dla zmotoryzowanych klientów dostępny jest parking podziemny.

Enea na terenie swojej działalności dystrybucyjnej posiada 32 stacjonarne Biura Obsługi Klienta, w samym Poznaniu znajdują się jeszcze, oprócz BOK Malta House, biuro w galerii handlowej Pestka oraz przy ul. Polnej 60. Enea dysponuje także mobilnym Biurem Obsługi Klienta – to specjalny samochód wyposażony w dwa stanowiska obsługi, który systematycznie odwiedza miejscowości, w których nie ma stacjonarnych biur obsługi klienta Enei.

Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ebok.enea.pl. Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także te dotyczące faktur, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane, zgłosić sprawy czy przesłać obraz podpisanej umowy lub umowę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną. W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji. Większość spraw związanych z energią elektryczną można także załatwić poprzez formularz lub czat, dostępne na stronie www.enea.pl oraz za pośrednictwem infolinii 611 111 111.

kontakt dla mediów
Luiza Trocka
Biuro Prasowe Grupy Enea
Luiza Trocka

luiza.trocka@enea.pl

tel: +48 61 884 54 37

tel: +48 667 540 285

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Luiza Trocka
Biuro Prasowe Grupy Enea
Luiza Trocka

luiza.trocka@enea.pl

tel: +48 61 884 54 37

tel: +48 667 540 285

informacje o firmie