wydarzenia towary konsumpcyjne

MAKRO Polska sponsorem strategicznym kolejnej edycji Arte Culinaria Italiana

Sieć hurtowni MAKRO Polska została sponsorem strategicznym siedemnastej edycji konkursu Włoskiej Sztuki Kulinarnej Arte Culinaria Italiana. W jury oceniającym uczestników zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie.

 

Arte Culinaria Italiana jest jednym z prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce. Uczestniczą w nim kucharze z najlepszych, najbardziej znanych restauracji i hoteli. Tegoroczna edycja odbyła się 16 marca w Hotelu Robert’s Port Lake Resort & SPA **** W Mikołajkach. Do rywalizacji stanęło 12 spośród 16 dwunastoosobowych zespołów z całej Polski, reprezentujących uznane marki w branży kulinarnej. MAKRO Polska była sponsorem strategicznym tego wydarzenia.

 

Startujący kucharze do oceny jury przygotowali dwa dania konkursowe. Pierwsze z wykorzystaniem makaronu oraz łososia i drugą potrawę mięsną z obowiązkowym użyciem rolady wołowej oraz jednego z produktów: zielonego pieprzu marynowanego bądź passaty. W gronie jurorów profesjonalnych, degustacyjnych zasiadł między innymi Jakub Kowalczyk, szef kuchni Akademii Inspiracji w Krakowie.

 

Podczas wydarzenia odbył się również konkurs kulinarny dla gwiazd. Ich zadaniem było przygotowanie dwóch dań: makaronu z łososiem oraz rolady wołowej z użyciem: sera Grana Padano i/lub śmietany 36% oraz innego dowolnego produktu przygotowanego przez organizatora.

 

Arte Culinaria Italiana to konkurs odbywający się od 2001 roku. Jego pomysłodawcą jest Giancarlo Russo, znany szef kuchni, restaurator i autorytet z zakresu kuchni włoskiej w Polsce. Podczas wydarzenia spotkają się największe autorytety kulinarne w Polsce, młodzi adepci sztuki kulinarnej, znane gwiazdy telewizyjne oraz pasjonaci kuchni włoskiej. Do konkursu dla profesjonalistów zgłosiło się 16 zespołów, spośród których jury selekcyjne wyłoniło 12 ekip. W trakcie wydarzenia odbył się także konkurs dla gwiazd – znanych postaci telewizyjnych. Zmierzyły się one z przygotowaniem jednego autorskiego dania. Wyniki konkursu dostępne są na stronie www.facebook.com/arteculinariaitalianapl

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl