kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

WP Kobieta zaprasza do Klubu Świadomej Konsumentki

Redakcja serwisu WP Kobieta wystartowała z nowym projektem. Zaprasza czytelniczki do dołączenia do Klubu Świadomej Konsumentki, w którym będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.

Serwis WP Kobieta jest liderem w kategorii serwisów kobiecych w Polsce. Inspiruje i wspiera swoje użytkowniczki również w zakresie świadomych wyborów, dlatego rusza z nową inicjatywą, skierowaną do zainteresowanych testowaniem nowości i dzieleniem się swoimi opiniami.

– Aktualnie mamy niezliczone możliwości wyborów zakupowych, tak naprawdę w każdej branży. Jesteśmy zalewani setkami ofert, z których trudno wyselekcjonować tę najlepszą. Misją WP Kobieta jest zachęcanie czytelniczek, by wyborów konsumenckich dokonywać świadomie i z największą korzyścią dla siebie oraz swoich bliskich. Dlatego tworzymy społeczność, która dokonuje niezależnych ocen produktów i dzieli się swoim doświadczeniem. Wierzę, że Klub Świadomej Konsumentki stanie się wiarygodnym poradnikiem zakupowym – mówi Wiktoria Karbowniczek-Jakubowska, zastępczyni redaktora naczelnego.

Dołączając do Klubu Świadomej Konsumentki, użytkowniczki będą mogły wypróbować całą gamę produktów i nowości z różnych kategorii. Jako pierwsze będą dowiadywały się o najnowszych produktach do testowania i będą mogły same zdecydować, co w danym momencie chcą wypróbować.

– Klub Świadomej Konsumentki ma być poniekąd przyjaciółką naszych czytelniczek i czytelników. To stąd dowiedzą się, co jest warte uwagi, a także sami będą mogli wyrazić szczerą opinię na temat produktów, które testują. Jako redakcja największego portalu dla kobiet w Polsce, chcemy promować odpowiedzialne i świadome zakupy. Jestem przekonana, że Klub Świadomej Konsumentki to będzie „strzał w 10” i stworzymy niesamowitą, zaangażowaną społeczność – komentuje Patrycja Włodarczyk-Ceglińska, szefowa redakcji WP Kobieta.

Świadome Konsumentki będą mogły dzielić się swoimi szczerymi opiniami na platformie i pomagać innym dokonać lepszych wyborów zakupowych. Co miesiąc pojawiać się będą nowe produkty do testowania, a najbardziej zaangażowane członkinie Klubu będą nagradzane. Aby dołączyć do społeczności, wystarczy zarejestrować się na stronie i uzupełnić formularz.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.