internet kultura/sztuka/rozrywka

Nowa odsłona serwisu VIBEZ

Serwis VIBEZ zyskał nową, atrakcyjną odsłonę. Strona główna jest wzbogacona o animowane i interaktywne elementy. Ulepszona została także wersja mobilna, która generuje największy ruch użytkowników.

Użytkownicy serwisu VIBEZ od teraz mogą korzystać z nowych możliwości i funkcji. Priorytetem w tworzeniu projektu strony była przejrzystość treści i dostosowanie siatki reklamowej. Kluczowym elementem jest wersja mobilna, która aktualnie generuje 80% ruchu użytkowników.

Poza treścią liczy się także forma jej przedstawienia. Przy projektowaniu kierowaliśmy się nowościami dotyczącymi designu, związanymi z ciągle zmieniającymi się trendami w komunikacji online, w tym grach i social mediach. Obecnie to forma decyduje o tym, czy użytkownik pozostanie na stronie na dłużej i zainteresuje się treścią merytorycznąmówi Michał Dziedzic, redaktor naczelny serwisu VIBEZ.

W odświeżonym VIBEZ użytkownicy nadal mogą znaleźć najgorętsze newsy o influencerach i zaskakujące ciekawostki z całego świata. Redaktorzy piszą o lifestyle’u i kulturze, dostarczają też merytorycznych treści na tematy związane z ważnymi kwestiami społecznymi. Badają potrzeby użytkowników i opisują sprawy najbardziej ich interesujące.

Za realizację projektu odpowiedzialny był dział IT i UX designerzy WP, a także przedstawiciele redakcji i produktu.

VIBEZ to serwis internetowy skierowany do pokolenia Z i tworzony przez jego przedstawicieli. Według badania Mediapanel, w lutym 2024 roku odwiedziło go 1,7 mln użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

Grupa Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, benchmark.pl oraz rozwija usługi subskrypcyjne m.in. poprzez spółki Audioteka i Patronite. W branży e-commerce WP działa głównie w obszarach turystyki (m.in. wakacje.pl, Szallas Group, nocowanie.pl) i finansów konsumenckich (superauto.pl i totalmoney.pl). Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze Pilot WP.